Titityy

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Njuuu ei taida palata mun elämä koskaan enää normaaliksi. En enää edes muista millon viimeks kaikki on ollu normaalia :D joulukuussa lähti asiat menee raiteiltaan eikä loppua näy.

Voiks joku kertoo vaik mulle et.... Miten niiku voisin ikinä tykätä kenestäkään niin paljon ku noista kolmesta jotka on mulle maailman tärkeimpiä? Huvittaa se että kukaan muu ei oikeen päässy kuukausiin ihan samalle tasolle kuin timo & heikki mut sedu kyllä onnistu sekottaa pakan nii huolella että se on nyt oikeastikin päässyt osaks tota ikuisuusihastusjoukkoa. Ja siinäpä ne tärkeimmät. Kukaan muu ei oo pystyny viel samaan ku sedu :D siis siihen että ajattelisin näin paljon jotain muuta kun t & h. Okei no onhan tässä nyt ollut henkilöitä mutta sanoisin kuitenkin että tää keissi on kuitenkin ihan omaa luokkaansa. Näen jo sieluni silmin kuinka vielä kuukausienkin päästä mun mielessä pyörii: Timo, Heikki ja Seppo. Niiku.... Let that sink in. Piti mun silmieni vielä tääkin nähdä

Jollain tavalla oon kyllä oikeestaan ylpee siitä kuinka helvetin hyvä miesmaku mulla on. Tuntuu kyllä siltä että mun elämä stoppaa niiku tähän paikkaan. Ei ahdista toki. Kaikista hauskinta on se että kun kuuntelin äsken sedun juhlahetki (ne ketkä tietää sen biisin nii tietää, ei siitä sen enempää) niin nyt se on vitunmoinen korvamato ::::D että kiitos. Huhhuh, en tiedä miten kestän tätä enää hetkeäkään mutta..... Niinpä niin. En vaa tajuu mite kukaa voi olettaa et kestäisin tämmöst :D ei oo ihmistä luotu jaksamaan tämmösiä asioita päivästä toiseen ja puhun siis nyt nimenomaan noista kolmesta ihmisestä vaikka toki muutakin shaibaa on ja silleen et ihmisiä kyllä riittää lisääkin mutta erityisesti noi saatanan sankarit. ei oo todellakaan mitään mahiksia mulla kestää tätä. Tässä on nyt melkein kaksi viikkoa, jos muistan oikein, kuolattu don sedua, mutta noi kaks sankarii on ollu niin kauan etten halua kohta enää edes laskea että kuinka kauan se todella on jatkunu. Timppa nyt suurinpiirtein sieltä joulukuun lopusta saakka ja hessu sitten periaatteessa oli vasta vähän myöhemmin mutta sekin on suhteellista, koska kyllähän mä siitäkin jo about heti ekana päivänä olin sillee ok toi on hot.

Niiku mä en tiedä miten mul pitäs olla jotain valmiuksia jaksaa tämmöstä, ei opetettu koulussa sitä että miten kestää tämmöstä paskaa ja kaikki vinkit mitä koskaan nuorempanakaan julkkisihastuksiin sain oli luokkaa "julkkisihastukset ovat hyvää harjoittelua oikeaa ihastumista varten :) nauti ihastumisen tunteesta :)" ja niiku jos kuulen jotain tollasta PASKAA vielä kerrankin niin saattaa hyvin äkkiä napsahtaa päässä

Miks vitussa mä muuten menin kattoon tiettyjä videoit kosk nyt vaa mietin sitä kuinka ihana ääni timpal on
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
julkkisihastukset ovat hyvää harjoittelua oikeaa ihastumista varten
Tästä lausahduksesta muuten mietin vaan että ei vittu todellakaan :D jos tässä joku on ollu harjotusta niin irl-ihastukset julkkisihastuksia varten, koska näissä julkkisrakkaus keisseissä vasta todella on koettu tuskaa. Se tuska mitä muista ihastuksista oon kokenu ei oo ollu MITÄÄN verrattuna näihin. Ei niin mitään. Jos tässä joku on ollu harjottelua niin ne "normaalit ihastukset", NE oli harjottelua julkkisihastuksia varten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Sainio on enää ainut hyvä asia mun elämässä lol ei mikään muu saa enää mua nauramaan tän masennuksen ja tuskan keskellä :)))))))))))))))))))))
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Entä jos vaan jotenki pakotan itteni unohtaa sedun? En tiiä miten mut mun on pakko. Mä en jaksa tätä mitenkää päin enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Mä en jaksa enää tho. Itsetuhoset ajatukset pyörii päässä. Ei silleen että toteuttaisin, mutta ei mulla oo mitään voimia enää. En vaa jaksa. En jaksa sitä että kaikki on niin vitun idioottei. Sitä paitsi mul ei oo yhtään ketään johon tukeutua tän kaiken keskellä. Ei yhtään ketään. En puhu yhtään kellekään mistään. Ääneen siis. Mun elämässä ei oo yhen yhtä ihmistä jolle pystyisin puhuu täst. Oon yksin tän kaiken kans. En jaksais elää, en ees tiedä kuka oon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Mitä jos avautuisin vanhemmille ihastuksista? Ei. En mä pysty siihen. En mä halua puhua niistä, en koskaan. Ne jää sellaseks asiaks jota tuun vaa salailee aina ja sillä hyvä. Mitä sekään mitään auttais. Ei niil ois mitään muuta sanomista siitä ku että "sun pitää vaa päästä yli". Nii mitä se auttaa? Siispä puhuminen on turhaa. Ainoastaan ammattilaiset osaa ehkä sanoo jotain joka auttais tai sitten ei nekään mutta läheiset ei ainakaan. Niiden kanssa puhuminen vaa pahentais asioita. Mul ei oo yhtään ystävää jonka kaa puhua näistä. Eikä perheenjäsentä. Kenenkään niiden kanssa ei voi puhua tämmösest. Ja sehän ois ihan okei jos olisin edes vähä normaalimpi ja mul ois normaalit ihastuskuviot. Mut nyt kun tää on niin kamalaa joka vitun päivä niin en mä selvii näiden kans yksin enää
 
Ylös Pohja