Traumat vieläkin siitä kun opettaja nauroi minulle luokassa kun vastasin väärin yhteen kysymykseen

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Oppilaatkin nauroi. Olin 2-luokalla miten voisin tietää mistään mitään. Vaikka helppo kysymys se oli johon en tyhmänä osannut vastata mutta ei siltikään sais nauraa. Snif snif.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,162
Reaktioarvo
5,485
Täällä samantyyppinen kokemus! Olin 1-4. luokilla todella aktiivinen tunneilla, mutta vitosluokalla opettaja pilkkasi luokan edessä, kun vastasin kerran väärin. Meni niin pahasti tunteisiin, etten viitannut vuosiin sen jälkeen. Lukiossa taisin seuraavan kerran uskaltaa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,660
Reaktioarvo
6,520
Mitä ihmettä D: Aivan törkeetä, varsinki ku kyseessä on pieni lapsi

Ja sit aina kummiski korostetaan (ainaki täällä) et ei kannata pelätä vääriä vastauksia et on ite asiassa hyvä jos on vastannu väärin nii ainaski sen asian sitten oppii ku se korjataan
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kun olin 5. luokan Fysiikan ja Kemian tunnilla niin siellä jankattiin se miljoona kertaa että vedessä kivi on kevyempi kuin ilmassa.

Opettaja kysyi jotain suunnilleen "onko kivi vedessä painavampi vai kevyempi kuin ilmassa". Siinä sitten varmaan tosi moni viittasi, kuten minäkin joka tiesi oikean vastauksen. Siinä oli tooooooosi pitkä tauko kun opettaja ilmeisesti odotti lisää käsiä pystyyn. Opettaja kysyi vastausta minulta ja menin sanomaan painavampi, vaikka tiesin vastauksen ja piti sanoa kevyempi. En tiedä unohtuiko kysymys vai sanoinko epähuomiossa väärin. Siinä sitten tosi moni nauroi, mutta opettaja ei ainakaan muistaakseni tässä tapauksessa. Ei tainnut tajuta että tiesin kyllä oikean vastauksen vaikka sanoinkin toisin.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Lukiossa yks oppilaiden vihaama ope nauroi kuulemma meidän luokkalaisen vastaukselle, kun se oli väärä. Tää ope vieläpä on sanonut tunneillaan, ettei mikään kysymys ole tyhmä, joten uskoisi tollasen pitää pokkansa. 🤔 Joka tapauksessa tää tyyppi ei ottanut open nauruja tunteisiin, mutta on ton kaltainen kokemus ikävää kuultavaa...
 
Ylös Pohja