Syvälliset Tuli tuossa eilen mieleen tällainen ilmeisesti liian filosofinen ajatus veljeni mielestä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,591
Reaktioarvo
6,499
Katsoin siis YouTubesta clippejä Sacred Rianan esiintymisistä America's ja Asian's ja Britain's Got Talentissa (vai miten noi kirjotettaan)

Ja tuli vaan mieleen et ne sen esityksethän on eräänlaisia aikatemppuja? Eli periaatteessa ihan taikurinki tekemät temput on samalla tavalla pelottavia kuin tämän Rianan tekemät, mutta kukaan ei säiky niitä koska taikuri itse on iloinen ja joskus jossain ns. vaarallisessa tempussa vakuuttelee että ei oo mitään hätää yms.
Mutta tää Rianan esitys koetaan pelottavaksi siks kun tää Riana tekee siitä pelottavan esim pelottavalta taustamusiikilla ynm kauhuteemaisella asialla.
Eli loppujen lopuksi vaan se hmmm ympäristö ja vaikutelma ja ilmapiiri siinä esityksessä määrittelee sen onko se pelottava vai ei?

Okei lol en tiiä itekkään mitä selitän mut hehh saanpahan teidätkin solmuun
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Filosofiasta en tiedä, mutta kyllähän taustamusiikki, esiintyjän olemus ja kaikki vaikuttaa esityksen tunnelmaan. Esim just toi mainitsemasi iloinen taikuri. Tuskin sitä kovin moni kokee pelottavana jos esiintyjä vakuuttaa iloisesti ettei ole mitään hätää ja mahdollinen taustamusiikki on neutraali.

En tiedä muista, mutta ei tää ainakaan mun aivoja saa mitenkään solmuun :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,591
Reaktioarvo
6,499
Pikkuveljen mielestä oon kuulemma liian filosofinen ku mietin tämmösiä :DD

Lol sää sait ton jutun kuulostamaan niin palijon yksinkertaisemmalta

Filosofiasta en tiedä, mutta kyllähän taustamusiikki, esiintyjän olemus ja kaikki vaikuttaa esityksen tunnelmaan. Esim just toi mainitsemasi iloinen taikuri. Tuskin sitä kovin moni kokee pelottavana jos esiintyjä vakuuttaa iloisesti ettei ole mitään hätää ja mahdollinen taustamusiikki on neutraali.

En tiedä muista, mutta ei tää ainakaan mun aivoja saa mitenkään solmuun :D
 
Ylös Pohja