mielikuvitusolento
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 259
Tai siis intoilin sille et oon tykästyny siihen et karkin sijaan pilkkoo erilaisii hedelmii ja sit lisää pienen määrän kermavaahtoo siihen, et siit tulee vähän mielenkiintosempi jälkiruoka. Ja se vaan totes naureskellen et "en tajuu miten saat kaikest tehtyy epäterveellistä". :( Tai siis jo kermavaahto ja siihen lisätty sokeri ei oo terveellistä, mut onhan toi nyt iso parannus verrattuna siihen et söis karkkia, pullaa, keksejä, sipsiä tai jotain vastaavaa..
Oonko mä nyt sit jotenki huono ihminen ja huonosti lähteny liikkeelle tän elämäntapamuutoksen kaa, jos syön päivässä tosiaan jonku 0,6dl kermavaahtoa makeutettuna sokerilla) ja sit tosiaan niitä hedelmiä.. Tän lisäks koitan siis syödä muutenki semi fiksusti, etten syö mikää makkaraa ja perunaa ja kaljaa vaan.. Limua myönnän et juon pari kertaa viikossa (sokerittomia).
En tiiä, tuli tosiaa tosi paha mieli siitä et yritän vähentää karkinsyöntiä mut et en haluu täysin kieltää iteltäni kaikkee hyvää.. D:
Oonko mä nyt sit jotenki huono ihminen ja huonosti lähteny liikkeelle tän elämäntapamuutoksen kaa, jos syön päivässä tosiaan jonku 0,6dl kermavaahtoa makeutettuna sokerilla) ja sit tosiaan niitä hedelmiä.. Tän lisäks koitan siis syödä muutenki semi fiksusti, etten syö mikää makkaraa ja perunaa ja kaljaa vaan.. Limua myönnän et juon pari kertaa viikossa (sokerittomia).
En tiiä, tuli tosiaa tosi paha mieli siitä et yritän vähentää karkinsyöntiä mut et en haluu täysin kieltää iteltäni kaikkee hyvää.. D: