Aihe vapaa Tulkaa vaihtaa kuulumiset!

Lauravaan

Uusi
Reaktioarvo
11
Inferno pizzaa? Ite tilaan tänään, mut kotona lämmitän Pirkan salamipizzaa.

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,433
Ihan hyvin menee, oon kotona ja nautin kun ei tarvii olla koulussa ku on etäkoulua, ja saan pelata ja lukee sarjakuvia miten paljon huvittaa :D

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Oon tänään ollut aivan masentunut Demi-uutisen takii.

salisbury

nettimuumio
Reaktioarvo
463
Oon tehny palapeliä ja vihdoin alkaa lähestyä valmista. 1500 palaa ja hirveesti pieniä yksityiskohtia, kun on maisemakuva Pariisista xd

Tumppetus

Kokenut
Reaktioarvo
144
Mulla on mennyt nyt tosi vaihtelevasti ja terveys reistailee. Tää talvi on mennyt ihan perseelleen ja tälläkin hetkellä tekisi mieleni hypätä sillalta mutta isommassa mittakaavassa ajateltuna olen oikein onnellinen. Odotan kesää innolla.

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Demin lopetus on ollu koko päivän mielessä, miettikää, ku sinne ei sit pääsekkää enää D:.
Mietin taas tänään josko päättäisin päiväni, mut avattuani demin tulin toisiin aatoksiin : D. Huomine kuraattorikäynti ahistaa, mut pakko kai mennä silti,, D:

Makkachin

Puudeli
Reaktioarvo
1,182
Ihan kelvollisesti kai mennyt, selvisin jotenkin päivän etäluennoista ja nyt odotan, milloin jaksaisin taas opiskella vähän lisää.

Lauravaan

Uusi
Reaktioarvo
11
Demin lopetus on ollu koko päivän mielessä, miettikää, ku sinne ei sit pääsekkää enää D:.
Mietin taas tänään josko päättäisin päiväni, mut avattuani demin tulin toisiin aatoksiin : D. Huomine kuraattorikäynti ahistaa, mut pakko kai mennä silti,, D:
Tsemppiä! Hyvin se menee!

Wikibedia

Asiantuntija
Reaktioarvo
343
Ihan kelvollisesti kai mennyt, selvisin jotenkin päivän etäluennoista ja nyt odotan, milloin jaksaisin taas opiskella vähän lisää.
jaksaispa ite. Otin tänää omaa lomaa :( kaduttaa olla näin laiska ja saamaton idiootti

Wikibedia

Asiantuntija
Reaktioarvo
343
Kannattaa käydä kuraattorilla jos siitä on apua! :)

ja joo tuo demin lopetus on iha hirveää :( sain sieltä niiiiiin paljon apua sillon ku oli syömisen kanssa ongelmia :(. Ja demiläiset auttoi käsittelemään erästä draumaa, mitäs nyt kun demi lähtee :´(

Wikibedia

Asiantuntija
Reaktioarvo
343
Äläs nyt, hyvä välillä pitää taukoa ja ottaa rennosti, eikä se tee laiskaksi tai saamattomaksi.
Niinno totta tuokin. Ei siitä koulusta oo muutenkaa stressin keskellä ollu mitää hyötyä. Tauko auttaa stressiin eli ehkä ei ollut niin paha yhtä päivää jättää väliin.

Wikibedia

Asiantuntija
Reaktioarvo
343
Mulla on mennyt nyt tosi vaihtelevasti ja terveys reistailee. Tää talvi on mennyt ihan perseelleen ja tälläkin hetkellä tekisi mieleni hypätä sillalta mutta isommassa mittakaavassa ajateltuna olen oikein onnellinen. Odotan kesää innolla.
Voi eii :( käytkö puhumassa ikinä missään? Toivottavasti asiat alkaa mennä hyvin kun kesä tulee :) onko sulla jotain suunnitelmia kesälle vai odotatko muuten vain kesää? :3

Makkachin

Puudeli
Reaktioarvo
1,182
Niinno totta tuokin. Ei siitä koulusta oo muutenkaa stressin keskellä ollu mitää hyötyä. Tauko auttaa stressiin eli ehkä ei ollut niin paha yhtä päivää jättää väliin.
Niinpä, ei järkeä kuormittaa liikaa kun työstäkin tulee sitten tehotonta.

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Kannattaa käydä kuraattorilla jos siitä on apua! :)

ja joo tuo demin lopetus on iha hirveää :( sain sieltä niiiiiin paljon apua sillon ku oli syömisen kanssa ongelmia :(. Ja demiläiset auttoi käsittelemään erästä draumaa, mitäs nyt kun demi lähtee :´(
Koitetaan, jotain puhumista sielä on mut ei oo oikeen ollut tapana kertoa kauheesti mitään sille D:

Jos hyvin käy, sama "maailma" ja ilmapiiri saadaan tänne :D. Voihan tännekin kai samalla tavalla samanlaisista aiheista tehdä kesuja

Cieli

Weteraani
Reaktioarvo
384
Mulla on aika nostalginen olo Demin lopettamisen myötä. Kelaan mitä kaikkea on tullut elämässä tehtyä sen 16 vuoden aikana, jolloin demitin samalla nikillä. Ihan vaikka kuinka paljon tulee mieleen asioita ja kuinka monta viestiä kirjoitin esim. vaihto-oppilaskesuihin ja kannustin epäröiviä lähtemään vaihtoon ja myös ulkomaille opiskelemaan. Ehkä joku rohkaistuikin mun ansiosta lähtemään!

Muuten ihan tavallista kuuluu, teen vähän duunia kotoa käsin ja muutamia AMKin opiskelujuttuja ja makoilen sängyllä kissojen kanssa.

Wikibedia

Asiantuntija
Reaktioarvo
343
Koitetaan, jotain puhumista sielä on mut ei oo oikeen ollut tapana kertoa kauheesti mitään sille D:

Jos hyvin käy, sama "maailma" ja ilmapiiri saadaan tänne :D. Voihan tännekin kai samalla tavalla samanlaisista aiheista tehdä kesuja
Okei joo, etkö vaan halua kertoa sille mtn vai onko se vaan vaikea päästä alkuun?

Ja uskon että tänne tulee semmonen "demimäinen" ilmapiiri ajan kuluessa! Tää on aika lupaava paikka uudelle alulle :)

Wikibedia

Asiantuntija
Reaktioarvo
343
Mulla on aika nostalginen olo Demin lopettamisen myötä. Kelaan mitä kaikkea on tullut elämässä tehtyä sen 16 vuoden aikana, jolloin demitin samalla nikillä. Ihan vaikka kuinka paljon tulee mieleen asioita ja kuinka monta viestiä kirjoitin esim. vaihto-oppilaskesuihin ja kannustin epäröiviä lähtemään vaihtoon ja myös ulkomaille opiskelemaan. Ehkä joku rohkaistuikin mun ansiosta lähtemään!

Muuten ihan tavallista kuuluu, teen vähän duunia kotoa käsin ja muutamia AMKin opiskelujuttuja ja makoilen sängyllä kissojen kanssa.
Mulla on vaa tosi haikeet fiilikset, demistä oli paljon apua syömishäiriön aikaan :(

Hyvä että sulle kuuluu hyvää! Toivottavasti jatkossakin! :)

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Okei joo, etkö vaan halua kertoa sille mtn vai onko se vaan vaikea päästä alkuun?

Ja uskon että tänne tulee semmonen "demimäinen" ilmapiiri ajan kuluessa! Tää on aika lupaava paikka uudelle alulle :)
En vaan halua kertoa D: demi on ollu mun apu, katotaan mihin nyt menee,,

Hyvin mahollista et tulee :D! Jep, ja vanhan loppu on aina uuden alku :3

Ylös Pohja