Nyt se heräs ja lähti etsimään ruokaa
Minkelii Lempeä kissojen palvelija Ylläpidon jäsen Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 4,446 Reaktioarvo 3,134 7.7.2022 #1 Nyt se heräs ja lähti etsimään ruokaa
annimetall Epävirallinen Viisuselostaja Liittynyt 9.7.2021 Viestejä 2,482 Reaktioarvo 2,354 7.7.2022 #2 Jostain syystä olen aina luullut, etteivät muurahaiset nuku?
Minkelii Lempeä kissojen palvelija Ylläpidon jäsen Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 4,446 Reaktioarvo 3,134 7.7.2022 AP AP #3 annimetall sanoi: Jostain syystä olen aina luullut, etteivät muurahaiset nuku? Napsauta laajentaaksesi... Siinä se on ollut paikoillaan liikkumatta koko ajan. Luulin aluksi että se oli roska mutta näin että se lähti liikkumaan ja paljastui muurahaiseksi. Aika ihme elukoita jos eivät nuku… tai on luullu et kaikki hyönteisetkin nukkuvat…
annimetall sanoi: Jostain syystä olen aina luullut, etteivät muurahaiset nuku? Napsauta laajentaaksesi... Siinä se on ollut paikoillaan liikkumatta koko ajan. Luulin aluksi että se oli roska mutta näin että se lähti liikkumaan ja paljastui muurahaiseksi. Aika ihme elukoita jos eivät nuku… tai on luullu et kaikki hyönteisetkin nukkuvat…