Aihe vapaa Tyhmiä juttuja joita teitte lapsena

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,895
Reaktioarvo
1,411
En tiiä onko joku jo tehny tällaisen keskustelun tänne, mutta tuli vaan mieleen kun muistin joitain tyhmiä juttuja joita tuli tehtyä joskus.

Mieleen muistui ainakin tällainen tapaus:

Olin jotain 9-vuotiaana ajelemassa katua pitkin potkulaudalla, ja oli aika jäätävä vauhti. Sain sitten siinä samalla loistavan idean mennä kyykkyyn siihen laudalle, ja istuin sitten vahingossa perseelleni sen kuuman jarrun päälle, ja koko potkulauta päätti leipoa ittensä lähimpään ojaan. Varmaan joku naapuri nähnyt ikkunasta ja miettiny että voi vittu nyt taas. Naurattaa vaan vieläkin tää juttu.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Tää on hyvä keskustelu. En vaan vielä tällä hetkellä jaksa muistella mitään mun lapsuusajan toilailuja. :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
Murtauduin (= avasin oven) naapurin mummon kotiin, koska ajattelin, että ihmisten luona voi käydä kylässä varoittamatta ihan vaan kävelemällä ovesta sisään.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
Murtauduin (= avasin oven) naapurin mummon kotiin, koska ajattelin, että ihmisten luona voi käydä kylässä varoittamatta ihan vaan kävelemällä ovesta sisään.
Mummo ei siis itse ollut kotona kun kävin siellä, siksi murtautuminen on mielestäni oikeampi termi kuvaamaan tapahtunutta...
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,444
Reaktioarvo
3,134
Karkasin ilman lupaa mummolaan joka on lapsuudenkotini lähellä. 6v pieni Minkelii kävelee maantien reunaa pitkin yksin mummolaan. Vanhemmat huolestuneina tietenkin etsivät kaikkialta ja soitti just silloin mummolaan kun olin perillä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,158
Reaktioarvo
5,479
Tuli mieleen vielä toinen: yritettiin yhden kaverini kanssa kerran karata eskarista. Se oli hänen ideansa, mutta minä tietysti olin täysillä mukana, koska en halunnut olla tylsä. Kaverini suoritti osansa oikein mallikkaasti ja suorastaan liiti eskarialuetta rajaavan aidan yli, mutta homma tyssäsi siihen, että minä en kaveriani puolet isompana (ja lihavana) päässyt sen pienen aidan yli ja hoitaja sai minut kiinni. Poskille nousee vielä tänäkin päivänä sellainen häpeän puna, kun edes ajattelen tuota tilannetta...

Jouduimme molemmat puhutteluun ja koska olen totaalinen kusipää, syytin koko puhuttelun ajan kaveriani koko jutusta, koska se ei oikeasti ollut millään tasolla minun ideani. Olin vain sellainen mukana vedettävä, mielipiteitä omaamaton "sidekick"...
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Kiellettiin koskemasta nokkosiin --> meikäläinen hyppäsi nokkospuskaan. Kiipeilin puihin enkä päässyt alas, melkein hukuin kun piti testata miten pitkälle järvessä jaksaa uida (paluumatkaa en tullut ajatelleeksi) ja kiipeilin katolla. Niin ja kokeilin tehdä shampoosta ja vesiväreistä mehua :D Ärsytin myös aika usein enemmän tai vähemmän tahallani muita ihmisiä kun halusin testata niiden hermoja ja sitten kitisin kun tuli selkäsauna.

Siis jälkikäteen ajateltuna oon kyllä ollut aika ärsyttävä penska, vaikka usein olinkin ihan ujo ja kiltti. Ihme että vaan parilla luun murtumalla oon selvinnyt.

Edit: niin ja karkailin usein. Teini-ikään tultaessa mukaan tulikin kaikkea muuta mutta sitä en laske enää lapsuudeksi
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,958
Reaktioarvo
5,747
Tuli mieleen vielä toinen: yritettiin yhden kaverini kanssa kerran karata eskarista. Se oli hänen ideansa, mutta minä tietysti olin täysillä mukana, koska en halunnut olla tylsä. Kaverini suoritti osansa oikein mallikkaasti ja suorastaan liiti eskarialuetta rajaavan aidan yli, mutta homma tyssäsi siihen, että minä en kaveriani puolet isompana (ja lihavana) päässyt sen pienen aidan yli ja hoitaja sai minut kiinni. Poskille nousee vielä tänäkin päivänä sellainen häpeän puna, kun edes ajattelen tuota tilannetta...

Jouduimme molemmat puhutteluun ja koska olen totaalinen kusipää, syytin koko puhuttelun ajan kaveriani koko jutusta, koska se ei oikeasti ollut millään tasolla minun ideani. Olin vain sellainen mukana vedettävä, mielipiteitä omaamaton "sidekick"...
Hehe minäkin olen kaverini kanssa yrittänyt karata, tosin päiväkodista:D
Minä olin loistavan idean saanut osapuoli ja melkein saatiin portti auki kun päiväkodin täti sai meidät kiinni ja minä teatraalisena tapauksena itkin kokopäivän:D
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Laskin kaverien kanssa jyrkkää mäkeä metsikön läpi kolme päällä pulkalla selkä menosuuntaan päin. Törmättiin puuhun ja kaverin käsivarsi murtui. Onneksi oltiin partion ensiapuleirillä.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,160
Reaktioarvo
8,521
Olin polttaa liiterimme kaverin kanssa, koska uutisviikolla mitä tarkoittaa "rahan polttaminen" niin tietysti aletiin tekemäänn leikkirahaa, jota poltimme kuivana kesänä liiterin takana. Onneksi tajuttiin ruveta sammuttamaan sitä paloa, eikä jääty ihmettelemään kun se rakennushan olisi hetkessä muuttunut pätsiksi ja varmasti levinnyt kasvillisuuteen ja sitä mukaa kotiin.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Laskin mäkiautolla metallista postilaatikkoa päin kun en osannu ohjata kunnolla. Mulla on edelleen sormessa arpi, vaikka en saanu mitään isoja vammoja. Postilaatikko säilyi ilman pienintäkään naarmua xD
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,895
Reaktioarvo
1,411
Laskin mäkiautolla metallista postilaatikkoa päin kun en osannu ohjata kunnolla. Mulla on edelleen sormessa arpi, vaikka en saanu mitään isoja vammoja. Postilaatikko säilyi ilman pienintäkään naarmua xD
Itekki olen joskus meinannut vetää mäkiautolla kaverin kanssa auton alle ja päin puita ja ties mitä, kun ei siinä vempaimessa ollu jarruja :DD
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,895
Reaktioarvo
1,411
Karkasin ilman lupaa mummolaan joka on lapsuudenkotini lähellä. 6v pieni Minkelii kävelee maantien reunaa pitkin yksin mummolaan. Vanhemmat huolestuneina tietenkin etsivät kaikkialta ja soitti just silloin mummolaan kun olin perillä.
Itse taas muistan että oltiin vanhempien kanssa mummolassa, ja ne oli tekemässä jotain polttopuita siellä, ja olin kokoaika tiellä ja kukaan ei halunnu tehdä mitään mun kanssa, niin päätin sitten mennä omille teilleni navetan takana olevaan rakennukseen joka oli täynnä rojuja, kiipeilin siellä ja sitten vissiin olin nukahtanut johonkin vanhaan perunalaatikkoon, ja olin hukassa ties kuinka pitkään, ja mua oli sitten etitty kissojen ja koirien kanssa enneku löydyin sieltä laatikosta.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,895
Reaktioarvo
1,411
Vastaan samalla lailla kuin viime keskustelussa eli laitoin eka tai tokaluokkalaisena ulostetta naapurin postilaatikkoon ja heitin isän auton avaimet biojäteastiaan.
Ite taas lapoin kaverin kanssa ison läjän hiekkaa sen juopon naapurin postilaatikkoon, ja laitettiin sille rakkauskirjeitä kaverin äidin nimellä.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,895
Reaktioarvo
1,411
Tuli mieleen vielä toinen: yritettiin yhden kaverini kanssa kerran karata eskarista. Se oli hänen ideansa, mutta minä tietysti olin täysillä mukana, koska en halunnut olla tylsä. Kaverini suoritti osansa oikein mallikkaasti ja suorastaan liiti eskarialuetta rajaavan aidan yli, mutta homma tyssäsi siihen, että minä en kaveriani puolet isompana (ja lihavana) päässyt sen pienen aidan yli ja hoitaja sai minut kiinni. Poskille nousee vielä tänäkin päivänä sellainen häpeän puna, kun edes ajattelen tuota tilannetta...

Jouduimme molemmat puhutteluun ja koska olen totaalinen kusipää, syytin koko puhuttelun ajan kaveriani koko jutusta, koska se ei oikeasti ollut millään tasolla minun ideani. Olin vain sellainen mukana vedettävä, mielipiteitä omaamaton "sidekick"...
Minäkin meinasin kerran kaverin kanssa karata päiväkodista, kun oltiin onnistuttu rynkyttämään jollain ilveellä se portti auki, ja oltiin jo juoksemassa parkkipaikalle, kunnes meijät saatiin kiinni.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Jouduimme molemmat puhutteluun ja koska olen totaalinen kusipää, syytin koko puhuttelun ajan kaveriani koko jutusta, koska se ei oikeasti ollut millään tasolla minun ideani. Olin vain sellainen mukana vedettävä, mielipiteitä omaamaton "sidekick"...
No, joo. Mä oon ollut vähän samallainen. D: Tai niinku en muista mitään oikeeta tilannetta, jossa oisin tolleen tehnyt, mutta ainakin joissain leikeissä, joissa joku mun kaverin esittämä hahmo keksi jonkun huonon idean niin olin just silleen sitä vastaan, mutta sit kuitenkin lopulta suostuin ja lopulta syytiin kaveriani, kun leikissä meitä toruttiin. D: (kaverini esitti myös torujaa :D)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Hehe minäkin olen kaverini kanssa yrittänyt karata, tosin päiväkodista:D
Minä olin loistavan idean saanut osapuoli ja melkein saatiin portti auki kun päiväkodin täti sai meidät kiinni ja minä teatraalisena tapauksena itkin kokopäivän:D
Mäkin oikeestaan nyt kun mietin paitsi et se ei ollut päiväkoti vaan kerho ja me kaikki onnistuttiin kiipeämään aidan yli eikä kukaan ikinä huomannut.(en ees tiedä tiesinkö et se oli kiellettyy) Se oli jännää ja hauskaa ja laitettiin jotain löytämiämmä matoja semmoseen muovilaivaan, joka oli jossain vedessä(en tiiä oliko järvi vai mikä) joka oli siin ihan aidan luona ja sit laitettiin laiva matkalle. Tehtiin tätä useampaan kertaan, mutta sitten ku kerran kerroin mun vanhemmille et ollaan leikitty tuolla niin ne sano ettei sinne sais mennä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,958
Reaktioarvo
5,747
Mäkin oikeestaan nyt kun mietin paitsi et se ei ollut päiväkoti vaan kerho ja me kaikki onnistuttiin kiipeämään aidan yli eikä kukaan ikinä huomannut.(en ees tiedä tiesinkö et se oli kiellettyy) Se oli jännää ja hauskaa ja laitettiin jotain löytämiämmä matoja semmoseen muovilaivaan, joka oli jossain vedessä(en tiiä oliko järvi vai mikä) joka oli siin ihan aidan luona ja sit laitettiin laiva matkalle. Tehtiin tätä useampaan kertaan, mutta sitten ku kerran kerroin mun vanhemmille et ollaan leikitty tuolla niin ne sano ettei sinne sais mennä.
Kuulostaa loistavalta aktiviteetilta:D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,895
Reaktioarvo
1,411
Muistin juuri myös tällaisen jutun, kun joskus ensimmäisellä luokalla mentiin kaverin kotikerrostalorakennuksen saunaan johtaviin portaisiin, ja kyyristyttiin siihen saunan ulko-ovelle sellasen ilmastointikanavan viereen, ja kuunneltiin että onko siellä joku, ja sitten huudettiin aivan täysiä että ''SULTTAANI, SULTTAANI, KULTAKIMPALE ON VIETY!'' ja sitten juostiin helvetin nopeeta pois sieltä. Tais se saunoja säikähtää ihan huolella :''D
 
Ylös Pohja