- Reaktioarvo
- 181
nii
jep paljon parempia ominaisuuksiaSama, tuntuu että tää alusta on monipuolisempi kuin demi. Sydäntä lämmittää myös se, ettei täällä oo niin paljon porukkaa ku demissä.
jepTämä kyllä miellyttää silmää ja omaa hauskan ja rennomman tunnelman kuin Demi, ja Lisäksi on hauskoja ominaisuuksia :DD
Foorumipohjia löytyy useita, että tälläisen pistää pystyy nopeasti osaava ihminen.Tää lay-out on paljon parempi kuin demissä (Tosin sitä huonompi ei voi enää olla ), ottaen huomioon että tää sivu on taidettu tehdä aika nopeesti...
Häh mä en tiennyt tollasista. :O Opin tänään myös että omaa profiilia voi muokata :DDTämä kyllä miellyttää silmää ja omaa hauskan ja rennomman tunnelman kuin Demi, ja Lisäksi on hauskoja ominaisuuksia :DD
Niin mullakin, mikään ei voi täysin korvata demiä :'(Onhan tää kyllä ihan kivaa vaihtelua, mutta on mulla vähän demiä ikävä silti:(
demi oli liian yksinkertainen ja helppokäyttöinen D:Se on hyvä, mun pitää vielä vähän harjotella tän käyttöä mut kivalta tää tuntuu, demiä kaipaan silti ja sitä oli myös helpompi käyttää ),:
Miettii, kaikki sanoivat sitä yksinkertaisesti ja silti ylläpidolla oli vaikeuksia sen kanssa. Pistää miettimään...demi oli liian yksinkertainen ja helppokäyttöinen
Miettii, kaikki sanoivat sitä yksinkertaiseksi ja silti ylläpidolla oli vaikeuksia sen kanssa. Pistää miettimään...
Yritin parhaani.. mutta ei yksi mies sotaa ratkaise.. ribs snif snifDemi pilattiin sillä vuoden 2018 uudistuksella täysin. Vaikka kai siihenkin jotenkin tottui. Silti se ei enää ollut samanlainen fiilikseltään.
Mä en ikinä tottunut siihen...Demi pilattiin sillä vuoden 2018 uudistuksella täysin. Vaikka kai siihenkin jotenkin tottui. Silti se ei enää ollut samanlainen fiilikseltään.
tää <3 ja on myös paljon aktiivisempi kuin demin ylläpitoTäällä tekee myös mieli käyttäytyä siivosti kun ylläpito vaikuttaa mukavalta ja on muutenkin hyvää hyvyyttään tällaisen paikan laittanut pystyyn <3
Varsinkin verrattuna viime viikkoon :0tää <3 ja on myös paljon aktiivisempi kuin demin ylläpito