Keho Tykkäättekö kehostanne? Onko se teidän mielestänne kaunis ja riittävä?

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Pakkohan se on melkein vain olla sellainen kuin on :D mulla ois nimittäin niin paljon muutettavaa itessäni jos haluisin oikeesti olla sellanen ku muut. Sit mun pitäs muuttaa mun seksuaalinen suuntautuminenkin ja kaikki XD ja koska se ei oikeen oo mahollist ni se pitää vaa hyväksyä (jollain ilveellä) ettei yksinkertaisesti ole mahdollista olla "tavallinen". Tai jotenkin "parempi".
ihanasti kirjoitettu! kuvaa mun tänhetkisen mielialan paremmin kuin hyvin. ite en enää välitä muitten mielipiteistä vaikka joskushan ne vähän ahistaa. tunnen kuitenkin että jos lähtisin siihen että olisin muille mieliksi mun elämä menis nii paskaks ettei sitä voi enää korjata:D
 

IhmeellinenIhminen

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
200
Reaktioarvo
141
no ihan ok sillai voisha sitä olla enemmä massaa ja pituutta mut niit tulee ajan kans lisää mua naurattaa porukka ketä itkee et niil on paska kroppa mut sit en ei tee asial mitää
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Ootko miettiny miten voisit parantaa omaa minäkuvaasi kropasta? Millaiset asiat saa sulle hyvän olon?
Okei tollon kun kirjotin ton viestin niin oli taas päivä kun inhosin itteeni tosi paljon. Oikeesti pidän itteeni ihan siedettävänä (lol ei kuulosta paljoa paremmalle kuin toi inhoaminen :D) Ainoo mitä oikeesti ihan kunnolla inhoon on vatsa (helvetin iso apri keskellä vatsaa ja muutenkin pömppömaha) ja tissit (tai niiden olemattomuus). Kaikesta muusta oon jopa oppinut tykkäämään. Oon nyt alkanut treenaamaan ns. ylimäärästä sirkustreenien ohella ja tavote ois et kesän lopussa oisin saanu vatsan parempaan kuntoon ja muutenkin koko kropalle enemmän voimaa.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
no ihan ok sillai voisha sitä olla enemmä massaa ja pituutta mut niit tulee ajan kans lisää mua naurattaa porukka ketä itkee et niil on paska kroppa mut sit en ei tee asial mitää
Niinpä. Itse yritän olla kommentoimatta omaa kehoani negatiiviseen sävyyn, koska tiedän ettei se kannata. Voin yhtä hyvin käyttää sen ajan sen muuttamiseen sellaiseksi mistä tykkään.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Okei tollon kun kirjotin ton viestin niin oli taas päivä kun inhosin itteeni tosi paljon. Oikeesti pidän itteeni ihan siedettävänä (lol ei kuulosta paljoa paremmalle kuin toi inhoaminen :D) Ainoo mitä oikeesti ihan kunnolla inhoon on vatsa (helvetin iso apri keskellä vatsaa ja muutenkin pömppömaha) ja tissit (tai niiden olemattomuus). Kaikesta muusta oon jopa oppinut tykkäämään. Oon nyt alkanut treenaamaan ns. ylimäärästä sirkustreenien ohella ja tavote ois et kesän lopussa oisin saanu vatsan parempaan kuntoon ja muutenkin koko kropalle enemmän voimaa.
Kaikilla meillä on epävarmuuksia. Vaikka ne ei ees näkyis. Ne saattaa myös vaikuttaa ihmiseen tosi paljon ja muuttaa minäkuvaa sekä aiheutta epävarmuutta ja jopa itseinhoa. Esim. juurikin arvet on sellasii ettei niitä oikeen saa muulla pois kuin lääkärissä tai muualla niitten poistoon tarkoitetulla paikalla. Mutta ihanaa et oot alkanu keskittyy niihin juttuihin, joihin pystyt itse vaikuttamaan!
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Välillä tykkään, välillä en. Se riippuu niin paljon mielialasta. Tällä hetkellä oon ihan tyytyväinen mun omaan kehoon.
 
Ylös Pohja