Suhteet Typerin tapa miten olet laittanut välit poikki johonkin?

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Tai typerin asia jonka seurauksena välit meni poikki, vaikkei ollut tarkoitus?

Itse suttasin kaverikuvasta kyseisen henkilön pois ja pudotin kehyksissä postilaatikkoon. Hävettää, mutta oltiin toisen kaverin kanssa niin katkeria eräästä asiasta, että silloin 18-vuotiaana se tuntui hyvältä idealta.

Tyhmää, hävettää ja kaduttaakin. Onneksi sitä on tullut järkeä päähän vuosien jälkeen *facepalm*
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Ysiluokalla olin alkanut etääntymään kaveristani, ja lopullisesti katkoin välit, kun se koulussa oli tapansa mukaan etäinen ja tuijotti vain puhelinta. Sanoin sitten siihen hiljaisuuteen jotain "ei sitten jos on niin saatanan vaikeaa" ja kävelin pois. Usean vuoden kestänyt ystävyys ja tuon jälkeen ei puhuttu vuosiin. Hassua ajatella, että se yksittäinen hermostuminen johti tuohon, koska ei meillä mitään riitojakaan ollut. Myöhemmin on vähän kaduttanut, koska sillä meni huonosti ja tiesin sen.

Eikä tuon jälkeen ole ollut kunnollisia ystävyyssuhteita, mutta ehkä ansaitsin sen :D
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Ysiluokalla olin alkanut etääntymään kaveristani, ja lopullisesti katkoin välit, kun se koulussa oli tapansa mukaan etäinen ja tuijotti vain puhelinta. Sanoin sitten siihen hiljaisuuteen jotain "ei sitten jos on niin saatanan vaikeaa" ja kävelin pois. Usean vuoden kestänyt ystävyys ja tuon jälkeen ei puhuttu vuosiin. Hassua ajatella, että se yksittäinen hermostuminen johti tuohon, koska ei meillä mitään riitojakaan ollut. Myöhemmin on vähän kaduttanut, koska sillä meni huonosti ja tiesin sen.

Eikä tuon jälkeen ole ollut kunnollisia ystävyyssuhteita, mutta ehkä ansaitsin sen :D
Ootteko nyt vuosien jälkeen puhuneet asiasta ollenkaan? Tai jutelleet ylipäätään mitään? :o
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Ootteko nyt vuosien jälkeen puhuneet asiasta ollenkaan? Tai jutelleet ylipäätään mitään? :o
Se pisti viime vuoden puolella mulle viestiä, juteltiin pintapuolisesti niitä näitä ihan hyvässä hengessä. Keskustelu kuivui kuitenkin ja tuntui vähän väkisin väännetyltä, mutta luulen että johtui vain siitä, ettei meillä enää tunnu olevan paljon yhteistä. Menneestä ei olla juteltu ollenkaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Olen vain "ghostannut", mutta tästä keskustelusta tuli mieleen kun pikkusiskoni suuttui minulle jostain, taisin lainata kysymättä siltä jotain värikyniä tms. 12-vuotiaana (hän on 2,5 vuotta nuorempi) ja suuttui siitä todella kauheasti. Menin myöhemmin päivällä sitten yläkertaan huoneeseeni ja huomasin siskon huoneen olevan suljettu ja oven edessä oli lempikynäni katkaistuna! Kuin suoraan Kummisedästä!
Syy siihen, miksi kynä oli siskon oven edessä eikä minun, koska siskon oven edessä oli yksi porras.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Ignoorasin yhtä ihmistä yli 2,5 vuotta kun en vaan osannut sanoa sille suoraan, etten halua hengata sen kanssa ja tää tyyppi oli kaiken lisäksi niin sitkeä että alkoi soittelemaan kun en vastaillut viesteihin ja sitten käymään ovella kun en vastannut puheluihin. Ignooraaminen oli kieltämättä töykeää ja ärsyttää kun en vaan silloin osannut hoitaa tilannetta kunnolla, koska tästä on jo monta vuotta eikä vieläkään lopeta ja alkoi jo ahdistamaan kun se välillä tuli koputtelemaan joskus puolen yön jälkeen ja jatkoi vielä senkin jälkeen kun olin jo muuttanut pois. Äidiltä saa välillä kuulla että siellä se kävi taas D:
Siis se käy vieläkin koputtelemassa oveen? D::
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Kyllä. MELKEIN 3VUODEN JÄLKEEN D: ja äiti on kyllä sanonut sille etten asu siellä enää mutta se on nähnyt mut käymässä välillä niin ei sitten vieläkään anna periksi...sillä ei oo kaikki ihan kotona
Herranjumala D: toivottavasti se ei sentään ihan viikottain käy siellä kyselemässä, menee jo vähän creepyksi.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Ei viikottain sentään thank god D: oon yrittänyt sanoa äitille ettei sen tarvitse avata sille ovea, koska vähän itsenänikin jo karmii vaikkei tää tyyppi mitenkään pelottava ollu sillon kun sen tunsin, mutta äiti on liian kiltti eikä halua olla ilkeä naapureille kun se näkee sen perhettäkin aina sillon tällön pihalla ja äääh mutta kerran se oli pysäyttänyt jo mun isoäitinkin parkkiksella kun se jostain syystä muistaa senkin naaman??? ja kysynyt että missä oon ja siinä kohtaa tuli jo vähän creepy olo kun ei se kaiken järjen mukaan oo ikinä ees tavannut mun isoäitiä
No nyt on jo ihan next level D:::: ahdistavaa, itse varmaan ottaisin sen verran yhteyttä, että jättää perheen rauhaan. Vaikka tuo kuulostaa sellaselta johon ei semmoinen ehkä tehoa.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Minä ja perhetuttuni oltiin päästy samaan lukioon, asuttiin lähellä toisiamme ja mentiin samalla bussilla. Yhtenä päivänä sitten juteltiin bussissa jotain, mutta kun bussi tuli koulun pysäkille, hylkäsi tää tyyppi minut kun vastaan tuli parempia kavereita. Ajattelin että enpä jaksa tuhlata aikaani ihmiseen jolle oon vaan joku korvike paremman puutteessa, enkä sitten puhunut hälle enää mitään koko lukion aikana. Puolustuksekseni sanon, että minua kiusattiin koko yläasteen ajan enkä lukiossa sietänyt enää yhtään kusipäistä käytöstä :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
No nyt on jo ihan next level D:::: ahdistavaa, itse varmaan ottaisin sen verran yhteyttä, että jättää perheen rauhaan. Vaikka tuo kuulostaa sellaselta johon ei semmoinen ehkä tehoa.
Oon miettinyt samaa, mutta toisaalta pelkään että se vaan alottaa sen soittelun uudestaan jos noteeraan sen mitenkään näin pitkän ajan jälkeen, kun ei se tunnu ymmärtävän muutenkaan että ei kiinnosta. Mutta pakko varmaan jos tää ei lopu, mutta nyt ei taas oo varmaan kuukauteen kuulunut mitään niin elättelen toivoa josko rauhoittuisi D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Kyllä. MELKEIN 3VUODEN JÄLKEEN D: ja äiti on kyllä sanonut sille etten asu siellä enää mutta se on nähnyt mut käymässä välillä niin ei sitten vieläkään anna periksi...sillä ei oo kaikki ihan kotona
Joo pakko sanua että mitä ruttoa, sekasin koko tyyppi D:: Ois pitäny kyllä jo ajat sitten tajuta et ku sää et ite ota yhteyttä --> Et halua olla tekemisissä
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Oon miettinyt samaa, mutta toisaalta pelkään että se vaan alottaa sen soittelun uudestaan jos noteeraan sen mitenkään näin pitkän ajan jälkeen, kun ei se tunnu ymmärtävän muutenkaan että ei kiinnosta. Mutta pakko varmaan jos tää ei lopu, mutta nyt ei taas oo varmaan kuukauteen kuulunut mitään niin elättelen toivoa josko rauhoittuisi D:
Puhelinnumeron voi ainakin estää jos se aloittaa taas soittamisen D: ja kaikkialla muuallakin missä ottaa yhteyttä, niin estot päälle jos mahdollista!
 

muumimuki

yliajattelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
39
Mulla oli viime kesäkuussa juttua yhen jätkän kanssa ja olin ollu sen luona parina viikonloppuna, mutta se asu vähän kauempana ja tiesin kyllä alusta asti että se ei ollu musta mitenkään tosissaan kiinnostunu, kunhan halus pitää hauskaa viikonloppusin. Se jätkä pääsi vähän huijaamaan mua, koska välillä se puhu mulle muka tunteistaan ja vaikutti oikeesti kiinnostuneelta. No mä sit ihastuin siihen ihan täysillä ja yks ilta olin pyytäny sitä meidän mukaan yhelle mökille kun oltiin siellä kaveriporukan kanssa ryyppäämässä. Se ei sit kuitenkaan millään halunnu tulla vaikka sen kaveritkin tuli ja lopulta se sano mulle suoraan että ei sitä kiinnosta enää edes olla mun kanssa kun ollaan niin "erilaisia ihmisiä". Olin melko humalassa joten mulla meni se TODELLA tunteisiin ja haukuin sen jätkän sit ihan pystyyn. Mulla oli niiiin petetty olo. Asiaan varmasti vaikutti se että olin menettäny tälle jätkälle myös mun neitsyyden. Fiksua, eikö? Seuraavana päivänä keskusteltiin kyllä vielä asiasta snäpissä ja vaikka hän olikin edellisenä iltana sanonu ettei meidän jutussa oo enää mitään järkee niin sit hän alkokin väittämään että "en mä oo sanonu että mä pistäisin sun kaa kokonaan poikki". Toi pompottelu mitä se oli harrastanu viimesen kuukauden ajan rupes pikkuhiljaa riittämään mulle ja vaikka kuinka yritin saada sen edes kerran pahottelemaan niin se ei tehny muuta kun syytteli mua. Ja ai niin, tän kuukauden aikana se oli vähän väliä vikitelly myös mun parasta kaveria, eikä myöntäny sitäkään millään. Noh, mä sit en puhunu tälle jätkälle pariin päivään mitään ja yritin vaan unohtaa sen, kunnes siltä yhtäkkiä tuli mulle snäpissä kuva, jossa se makaa toisen muijan kaa sängyssä. Se siis laitto tän kuvan aivan tarkotuksella mulle, vaikka pari päivää sitten oli vielä väittäny että "en mä meidän juttua vielä pistäny poikki". Just. Suutuspäissäni estin sen sitten ja parin päivän päästähän sen kaveri tuli multa pyytämään että voisinko ottaa tän kyseisen jätkän eston pois. Kovasti tää sen kaveri väitti että tää mun ex säätö haluis jutella. Intin useemman päivän ajan etten aio ottaa sitä estoo pois, olin niin vihanen. Lopulta mä sit kuitenkin otin sen pois kun en jaksanu sitä kyselyä enää, mutta tää jätkä ei edes ikinä tullu puhumaan mulle. Sen jälkeen ei olla oltu missään tekemisissä. Tavallaan hävettää toi miten ite reagoin estämällä sen tyypin, mutta mun oli vaan tosi vaikee hyväksyä se, ettei se tykänny musta yhtä paljon kun mä siitä. En edes ymmärrä mitä mä näin siinä jätkässä, koska se oli ihan kusipää.

Semmonen tarina. :)
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
No nyt on jo ihan next level D:::: ahdistavaa, itse varmaan ottaisin sen verran yhteyttä, että jättää perheen rauhaan. Vaikka tuo kuulostaa sellaselta johon ei semmoinen ehkä tehoa.
Oon miettinyt samaa, mutta toisaalta pelkään että se vaan alottaa sen soittelun uudestaan jos noteeraan sen mitenkään näin pitkän ajan jälkeen, kun ei se tunnu ymmärtävän muutenkaan että ei kiinnosta. Mutta pakko varmaan jos tää ei lopu, mutta nyt ei taas oo varmaan kuukauteen kuulunut mitään niin elättelen toivoa josko rauhoittuisi D:
Puhelinnumeron voi ainakin estää jos se aloittaa taas soittamisen D: ja kaikkialla muuallakin missä ottaa yhteyttä, niin estot päälle jos mahdollista!
Wapissa oon sen jo estänytkin ja snäpissä en hyväksynyt sen kaveripyyntöä kun tein muista syistä uuden, mutta täytyy varmaan selvittää miten normipuhelut jos tarvetta tulee D: onneksi asun nykyään sentään satojen kilsojen päässä niin se ei tule vastaan kuin äidillä käydessä
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
927
Reaktioarvo
704
Oon miettinyt samaa, mutta toisaalta pelkään että se vaan alottaa sen soittelun uudestaan jos noteeraan sen mitenkään näin pitkän ajan jälkeen, kun ei se tunnu ymmärtävän muutenkaan että ei kiinnosta. Mutta pakko varmaan jos tää ei lopu, mutta nyt ei taas oo varmaan kuukauteen kuulunut mitään niin elättelen toivoa josko rauhoittuisi D:

Wapissa oon sen jo estänytkin ja snäpissä en hyväksynyt sen kaveripyyntöä kun tein muista syistä uuden, mutta täytyy varmaan selvittää miten normipuhelut jos tarvetta tulee D: onneksi asun nykyään sentään satojen kilsojen päässä niin se ei tule vastaan kuin äidillä käydessä
Se on ihan hyvä että asut kauempana niin ei vainoa oman oven takana D:
 
Ylös Pohja