Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
Kyllä vänkäsin.
Erittäin. Tuolla ei ollu edes mitään argumentteja. Mitäköhän mieltä on aborteista..?oliko outo ja typerä vänkäys?
Meillä isä aina valittaa mm. Antti Tuiskusta malliin "En vaan siedä tuota homppelia."Meitsin isän reaktio aina televisiossa oleviin ei hetero pareihin "No jo nyt on taas"
Ja muuta hyväksyvää kuten "miksi homoista toinen on aina tommonen muija"
Nyt kuulostaa tutulta.Meitsin isän reaktio aina televisiossa oleviin ei hetero pareihin "No jo nyt on taas"
Ja muuta hyväksyvää kuten "miksi homoista toinen on aina tommonen muija"
Joo kuulostaa tutulle:DMeillä isä aina valittaa mm. Antti Tuiskusta malliin "En vaan siedä tuota homppelia."
Ei edes uskalla sanoa homoa.
Joo mäkin nauran sille toisinaan :DNyt kuulostaa tutulta.
Meikähomo vaan katsoo siinä vieressä hymyillen hiljaa itsekseen. Tulet yllättymään ennemmin tai myöhemmin.
Joo kysy!!Pitäskö ensierralla kysyä että mitäs jos mä tuun kotiin tyttöystävä kanssa:D
Apua nyt menee pupu kurkkuun en mö oo päättäny:DJoo kysy!!
Kyllä sie voit ihan hyvin !!Apua nyt menee pupu kurkkuun en mö oo päättäny:D
Tai okei kyllä mä varmaan oikeesti varmaan ehkä mut lol tekis mieli vatvoa tätä jonkun kanssa mut lol
Ehkäpä!Kyllä sie voit ihan hyvin !!
Itse olen aina ajatellut, että homppeli ei tarkoita homoseksuaalia vaan sellaista, noh Antti Tuiskun, Aira Samulinin tai Jorma Uotisen kaltaista höppänää. Vähän kuten englannin kielen sana "queer" tarkoitti vielä 60-luvulla ihan muuta kuin "hinttiä" ja nykyään sehän kuvastaa laajemmin seksuaalivähemmistöjä ilman "hintin" kaltaista alatyylistä assosisaatiota.Meillä isä aina valittaa mm. Antti Tuiskusta malliin "En vaan siedä tuota homppelia."
Omg mul menee hermo sillon kun joku kutsuu sitä homoks tai vastaavaa koska actually kukaan ei tiedä sen suuntautumista edes -.- ei se oo sitä koskaan sanonu. Ainut mitä ite ainakin tiedän siitä niin muistaakseni se on joskus sanonut että sillä oli lukiossa? Tyttöystävä tai jotain. Ei se toki tarkota etteikö se VOIS olla homo mut ku se ei oo sanonu sitä niin naurattaa nää jotka menee puhtaasti joidenkin stereotypioiden mukaan ja on vuorenvarmoja siitä että se olis homo. Kukaan meistä ei siitä tiedä varmasti koska Antti ei oo sanonu niin pls :D niin ärsyttävää imo. En tiedä miks mut mul itelläni on ehk bi-vibat antista mut se on vaa sellai viba et enhän mä silti sitä tiiä.Meillä isä aina valittaa mm. Antti Tuiskusta malliin "En vaan siedä tuota homppelia."