Vaihdoin puhelinta

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Kiva ku iskä laitto taas ton suojaussovelluksen:'D

Toki se ei enää rajoita mun puhelimellaoloaikaa mut ku jos lataan uusia sovelluksia nii en voi käyttää niitä.
Eli en siis voi ladata Instaa tai Spotifyta. Instaa voin tosin käyttää netin kautta mutta Spotifyta jostaki syystä en
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Siis eikö sulla toimi se spotifyn selain versio?
No ei D: En tiiä se jotaki selainasetuksista selitti mut en tiiä mulla on Safe Browser käytössä nii en yhtään tiiä miten mää tästä vaihan niitä sillee et pystysin käyttää sitä. Pääsen siis sinne mut en pysty kuuntelee mittää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Mut no jaa onneksi on läppärillä Spotify:')
Ja tässä uudessa puhelimessa on YouTube Music mikä on ihan yhtä hyvä (tai emmäätiiä oon kai vaan tottunu hirveen vaatimattomiin juttuihin lol mut en siis nää noissa kahdessa mittää eroa)
Ja onneksi oon asentanu läppärille myös WhatsAppin ku en sitäkään jostakin syystä saanu varmuuskopioitua vaikka se näytti et oisin saanu :(
Ja tosi kiva ku menetin joitaki hyviä kuvia mitä olin tallentanu mut rutto ku vahingossa jätin ne lukittuun kansioon
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,949
Reaktioarvo
5,742
No ei D: En tiiä se jotaki selainasetuksista selitti mut en tiiä mulla on Safe Browser käytössä nii en yhtään tiiä miten mää tästä vaihan niitä sillee et pystysin käyttää sitä. Pääsen siis sinne mut en pysty kuuntelee mittää
Aa hmm jännä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,498
Mut no jaa onneksi on läppärillä Spotify:')
Ja tässä uudessa puhelimessa on YouTube Music mikä on ihan yhtä hyvä (tai emmäätiiä oon kai vaan tottunu hirveen vaatimattomiin juttuihin lol mut en siis nää noissa kahdessa mittää eroa)
Ja onneksi oon asentanu läppärille myös WhatsAppin ku en sitäkään jostakin syystä saanu varmuuskopioitua vaikka se näytti et oisin saanu :(
Ja tosi kiva ku menetin joitaki hyviä kuvia mitä olin tallentanu mut rutto ku vahingossa jätin ne lukittuun kansioon
EIKUN SAIN MÄÄ PELASTETTUU NE KUVAT SIELTÄ 😭😭 Ihanaa
 
Ylös Pohja