Vanhemmat luulee että tupaikoin

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Sen takia koska oon viime aikoina hengaillu tavallista enemmän tavallista myöhempää (siis 21 tai max 21:30 :S), et nyt sain sitte "koti arestia" siitä enkä saa 2vk nähä ketää, vittu kui jees D:::::::::::
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Voi hyvä päivä! Nyt on kyllä huimasti vanhemmilla suhun luottoa! D:
Voisitko ehkä selittää niille, ettei tuossa ole logikkaa ja ettet ole tupakoinut? Tietenkin kotiintuloajoista voi aina keskustella, mutta tupakointi on eri asia kuin kotiintuloaika.
Yleensäkin mielestäni kotiaresti on typerä kasvatusmenetelmä. Se pahimmillaan saa lapsen entistäkin kapinallisemmaksi, se ei anna lapselle mahdollisuutta "hyvittää tekojaan", se lisää kuilua lapsen ja vanhemman välille, eikä mahdollista keskustelua.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
vanhempani eivät koskaan tienneet että tupakoin (siis silloin ku tupakoin)
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,384
Sama. Äiti aina luuli että käytän huumeita vaikken ole ikinä edes nähnyt.
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
heh mun vanhemmat luuli sillon ku olin 11(???) et tupakoin. tää koska huppari haisi savulta :D
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
heh mun vanhemmat luuli sillon ku olin 11(???) et tupakoin. tää koska huppari haisi savulta :D
:○ ite 15 ja aina kun tulin himaan kunnon kysely tuokia siitä että kenen kanssa oli, missä ja mitä teitte ja siltikkää ei usko etten käytä päihteitä yms koska "kyllä se haju ois ehtiny jo mennä" jne D;
 
Ylös Pohja