Jotkut ihmiset ovat niin läpeensä pahoja, etteivät edes ajattele noita vaihtoehtoja...Jos pystyy kirjoittamaan kokonaisen p-sanan niin sen voi kirjoittaa kakkana tai sensuroituna..
Niinpä, vittu mitä paskaa sellainen...Snif snif..
Ei nyt pyydellä anteeksi keneltäkään, olet ihan yhtä täynnä pahuutta kuin minäkin!Anteeksi..
Minä kun muistelin että lähinnä vain minä ja meikävaan kiroillaan hurjasti varsinkin otsikoissa..........Ei nyt pyydellä anteeksi keneltäkään, olet ihan yhtä täynnä pahuutta kuin minäkin!
Totta, minä sentään yritän pidätellä itseäni... Te kaksi olette pahan alku ja juuri!Minä kun muistelin että lähinnä vain minä ja meikävaan kiroillaan hurjasti varsinkin otsikoissa..........
Kyllä! Olemme kovin pahoja. Mutta syytän isääni joka kiroilee kuin merimies ja on varmasti tartuttanut tämän tavan minullekin, niin etten edes huomaa kuinka kirosanat lipsuvat suusta 👀Totta, minä sentään yritän pidätellä itseäni... Te kaksi olette pahan alku ja juuri!
voi nyt perkele, mistä sellainen käsitys D:Minä kun muistelin että lähinnä vain minä ja meikävaan kiroillaan hurjasti varsinkin otsikoissa..........
Keillä?Suoraan sanottuna sairaat setit.
Voitko luetella sanoja joilla voi manata muttei kiroilla?Kaikilla sottasuilla!
Sovitaan niin!Esim. hi*skatti, mutta näissäkin olisi kiva että sensuroitu..
HAH ai et edes himskattia kestäEsim. hi*skatti, mutta näissäkin olisi kiva että sensuroitu..
Mukavaa olla taas yhteisymmärryksessä!Kiva juttu!
Snif snif.. miksi kiusataan..
Niinpä…Hyi tuhmia kiusaajia..
Hähää!Kiva juttu!
Snif snif.. miksi kiusataan..