Varasijan moderaattorit

varasija

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
364
Reaktioarvo
593
Nyt on aika jakaa vastuuta ylläpidon mahdollisen mielivallan kitkemiseksi.

Aloitamme kolmella moderaattorilla, vaikka sivustolla on varmasti myös monia muita tähän tehtävään kelpaavia.

Varasijan moderaattorit: @Peruukkiteline, @Kerberos, @pelottavapontso.

He selvittävät ilmiannot, poistopyynnöt ja muut moderointiin kuuluvat tehtävät.

Voitte esittää kysymyksiä heille.

Pyrin itse pysymään poissa moderoinnista ja keskittyä vain sivuston ylläpitoon.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Nyt on kyllä sanottava historiaan perustuen, ettei triumviraatit koskaan toimineet odotetulla tavalla missään! Ei sillä, etteikö minulla olisi täysi luotto kyseisiin henkilöihin..
Valintaprosessin demokraattisuudesta en ole erityisen perillä, mutta jos valitettavaa tulee, lupaan, että enemmistön ääni ratkaisee moderaattoriurani jatkuvuudesta.

Saanko myös tiedustella että mitkä olivat armaan skeletorin odotukset tälle kolmikolle?
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Oooh onpa vaan hyvät moderaattorit, onnittelut ja osanotot!

Tuli myös mieleen että miten nuo poistopyynnöt ym. siis näkyvät ylläpidolle? Jos tulee vaan normaali ilmoitus, niin se hautautuu helposti kaikkien muiden ilmoitusten alle. Yksäreihin tai johonkin omaan laatikkoonsa saapuvat ilmiannot voisivat olla toimivampi systeemi, jos jotain tuollaista ei ole käytössä jo.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
About vuosi myöhemmin, Peruukkitelinettä ei ole pitkään aikaan näkynyt, pontso ja kerberos ovat poistuneet, ja persikkapyllykkä suurinpiirtein pitää paikkaa pystyssä itse Varasijan ohella.
 
Ylös Pohja