Tanssivapina
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 1,221
Oho mä alotin aika rajusti. Älä ota henkilökohtaisesti!No, sehän alko kivasti.
Oho mä alotin aika rajusti. Älä ota henkilökohtaisesti!No, sehän alko kivasti.
No en päässyt sua pakoon niin käännyin ja annoin sulle turpaan selkeästi. Satutin itsenikin selkeästi kun mulle lähetettiin lääkettäMissä mää nyt oon itteni jo satuttanut D:
Ei mikään uusi asia t. kolmen riehakkaan kakaran isosisarusMursuilijaa tuhoaa neptunian tavarat tämän nukkuessa.
Joo, pinnaa ihmeessä!hei @immortalem haluutko että pinnaan tän kessan tonne ylös (keskustelualueen yläreunaan siis) pelin ajaksi? D: lol mu on pitäny aina kysyy tätä joka ikisessä pelissä, mut aina unohan 😂
Tsaijai, eläpäs yhtään ala minun kanssani tappelemaan!No en päässyt sua pakoon niin käännyin ja annoin sulle turpaan selkeästi. Satutin itsenikin selkeästi kun mulle lähetettiin lääkettä
Kehtaakin! D:<neptunia varastaa Myrskyyvaroitus aka Vh06:lta, kun tämä ei ole näkemässä.
Nyt sen minäkin ymmärsin…Mähän sanoin että seiska ei ole hyvä luku...
Hyvä että ymmärsit...Nyt sen minäkin ymmärsin…
Saatanan seiskavyöhyke ja skeletor!Hyvä että ymmärsit...
RallatilallatilaaaaaKahdeksas kääpiö, Karzaa ja Myrskyyvaroitus aka Vh06 laulavat iloisesti lauluja keskenään.
Aikamoinen herrasmies, @SkeletorJokudemittäjä__ hyökkää persikkapyllykän kimppuun, mutta Skeletor suojelee häntä ja tappaa Jokudemittäjä__:n.
Niinpä...Saatanan seiskavyöhyke ja skeletor!
Kilowattituntimittari ja Kahdeksas kääpiö tappelevat repusta. Kilowattituntimittari luovuttaa ja pakenee.
Hupsista, hyvin meni sitten sekin peli :Dannimetallin ansa tappaa Kilowattituntimittarin.
Ette ottaneet mua mukaan, joten lauloin itseni yksin uneen...Rallatilallatilaaaaa
Olen pahoillani, en hoksannut kysyä...Ette ottaneet mua mukaan, joten lauloin itseni yksin uneen...
Ensikerralla laitetaan varaukset jo etukäteen..Niinpä...
@immortalem... Me tarvitaan parillinen vyöhyke ensi peliinEnsikerralla laitetaan varaukset jo etukäteen..
4 varataan mieluiten!@immortalem... Me tarvitaan parillinen vyöhyke ensi peliin
Joo!4 varataan mieluiten!
Ja kunnon varustus mukaan!
No juurihan minä tein sen oikeassakin elämässä. D:neptunia valvoo koko yön.
Voit juosta, muttet piiloutua!PÄIVÄ 3
Kahdeksas kääpiö juoksee pakoon oopperankummitusta.