Niin on, äkkiä se ulos pelistä…Se on pelannut nyt sen verran röyhkeää peliä että saattaa päästäkin...
Niin on, äkkiä se ulos pelistä…Se on pelannut nyt sen verran röyhkeää peliä että saattaa päästäkin...
Jaahas, hippasilla sitten?PÄIVÄ 4
Kahdeksas kääpiö jahtaa annimetallia.
Kyllä..Niin on, äkkiä se ulos pelistä…
kiitos, lupaan käyttää harkiten!! D:Mä annoin @persikkapyllykkä sulle vettä, käytä harkiten!
Oikeastaan kaikki pommilla suoraan!Kyllä..
Dumdidumdidum...Myrskyvaroitus aka Vh06 hyräilee hiljaa.
Joo...Oikeastaan kaikki pommilla suoraan!
Anteeksi persikkapyllykkä ja Vh06!PÄIVÄ 5
persikkapyllykkä ja Myrskyvaroitus aka Vh06 taistelevat Kuusiepparia ja annimetallia vastaan. Kuusieppari ja annimetall selviävät voittajina.
saat tämän kerran ;_____;Anteeksi persikkapyllykkä ja Vh06!
Näköjään olen liittoutunut Kuusiepparin kanssa 🤔
Höh, meidän vyöhykkeellä meni hyvin. :/saat tämän kerran ;_____;
voi pylly!!!
kaikki hyvä loppuu aikanaan, valitettavasti ;____; noh! joko lupauduit olla jonku muun kanssa seuraavalla kerralla vai lähdetäänkö ottaa revanssi ysivyöhykkeellä 🤣Höh, meidän vyöhykkeellä meni hyvin. :/
En ehtinyt vielä. 🤣 Revanssi! Vaadin revanssia!kaikki hyvä loppuu aikanaan, valitettavasti ;____; noh! joko lupauduit olla jonku muun kanssa seuraavalla kerralla vai lähdetäänkö ottaa revanssi ysivyöhykkeellä 🤣
NONIIIII me ollaan jo valmiina! 8)En ehtinyt vielä. 🤣 Revanssi! Vaadin revanssia!
Rest in pizza mun nälkäpeli alter egoMakkachin väijyttää neptunian ja tappaa hänet.
Anteeksi, mutta sain juuri luultavasti ensimmäisen tapponi nälkäpeleissä! ಥ___ಥRiisitassu nujertaa oopperankummituksen, tappaen hänet.
Olenpas m iinä järkevä tässä pelissä :OKESTIT
Runsaudensarvi on nyt täytetty! Saatavilla on ruokaa, hyödyllisiä tarvikkeita, aseita sekä esineitä, jotka muistuttavat varaaneja perheestään.
annimetall jättää menemättä runsaudensarvelle.
Mitäs tuosta, kuolluthan meitsi jo muutenkin onAnteeksi, mutta sain juuri luultavasti ensimmäisen tapponi nälkäpeleissä! ಥ___ಥ