poistettukäyttäjänimi1468
Kokenut
- Reaktioarvo
- 63
Vittuillaan ja grillataan toisia täällä! Huom. ei heikkohermoisille! Tervetuloa...
jos haluaaVoiko vittuilla itselleen, jos tietää olevansa ärsyttävä tyyppi?
Ai kenen kakka, sekö joka majailee housuissas?Haistakaa kaikki kakka!
Ei majaile housuissani vaan kakkasin jo kaikkien päälle.Ai kenen kakka, sekö joka majailee housuissas?
kuules sontaperse, opettele tähtäämään pönttöönEi majaile housuissani vaan kakkasin jo kaikkien päälle.
Minähän osuin suoraan päähäsi!kuules sontaperse, opettele tähtäämään pönttöön
siks sanoinki että menisit pöntölle etkä sotke muitaMinähän osuin suoraan päähäsi!
Eipä ole yllätys, että pöntölle täytyy selventää hänen olevan pönttö.siks sanoinki että menisit pöntölle etkä sotke muita
no jos kerran oon se pönttö nii minkä tähden kakkasit kaikkien muidenki päälle? pistää miettimään...Eipä ole yllätys, että pöntölle täytyy selventää hänen olevan pönttö.
Miksei maailmassa voisi olla enempää kuin yksi tyhmä henkilö? Toki kertoo paljon, jos katsot olevasi ”se tyhmä”.no jos kerran oon se pönttö nii minkä tähden kakkasit kaikkien muidenki päälle? pistää miettimään...
miten tyhmyys ja ulosteen jäteastia liittyy toisiinsa? kyse oli siitä että pidät mua wc-tuolina mut silti kakkasit kaikkien muidenki päälle...Miksei maailmassa voisi olla enempää kuin yksi tyhmä henkilö? Toki kertoo paljon, jos katsot olevasi ”se tyhmä”.
Siten, että tyhmät eivät tajua yhteyttä, mutta muut kyllä tajuavat.miten tyhmyys ja ulosteen jäteastia liittyy toisiinsa? kyse oli siitä että pidät mua wc-tuolina mut silti kakkasit kaikkien muidenki päälle...
eli kaikki muutki joiden päälle kakkasit ovat tyhymiä?Siten, että tyhmät eivät tajua yhteyttä, mutta muut kyllä tajuavat.
miksNyt alkoi sitten viimein vituttaa....
Kun täällä haisee ja avasin tämän keskustelun...siis vittuillakseni.
täällä kyllä tosiaa haisee ku toi yks sittisontiainen on vähä sotkenuKun täällä haisee ja avasin tämän keskustelun...siis vittuillakseni.
Lässähti ripuliksi tämä touhu kun olet niin hidas…eli kaikki muutki joiden päälle kakkasit ovat tyhymiä?
älä ripuloi siinäLässähti ripuliksi tämä touhu kun olet niin hidas…
Ehkä hän ulosti muiden päälle siksi, koska pönttö eli tässä tapauksessa sinä menit hetkeksi tukkoon? Tai sitten lukittauduit taas vessaan meikkaamaan, jolloin Makkachin sai ikävää sotkua aikaan.no jos kerran oon se pönttö nii minkä tähden kakkasit kaikkien muidenki päälle? pistää miettimään...
edelleenkää en tahallani lukittautunut vessaan meikkaamaa jos nyt viittaat siihen kusilasikeissiin, olis ees sanonu jotai minä ku en voi toisten ajatuksia lukeaEhkä hän ulosti muiden päälle siksi, koska pönttö eli tässä tapauksessa sinä menit hetkeksi tukkoon? Tai sitten lukittauduit taas vessaan meikkaamaan, jolloin Makkachin sai ikävää sotkua aikaan.
oho joko amislaisella meni tunteisiin :Dedelleenkää en tahallani lukittautunut vessaan meikkaamaa jos nyt viittaat siihen kusilasikeissiin, olis ees sanonu jotai minä ku en voi toisten ajatuksia lukea
oon lukiossaoho joko amislaisella meni tunteisiin :D
pönttö ei ees tajunnu..oon lukiossa
piä polle turpa kiinnipönttö ei ees tajunnu..
oijoi menikö tunteisiin :D ei pitäny olla heikkohermosille..piä polle turpa kiinni
loppuko mielikuvitus ja aivosolut kesken kun hoet tota "menikö tunteisiin"?oijoi menikö tunteisiin :D ei pitäny olla heikkohermosille..