Kiitos vinkistä.. toisaalta enhän mie niitä maksais.Ribs snif.. kannattaa sitten hankkia ajastetut valokatkaisimet niin ei kulu turhaan sähköä, kun ribs snif tapahtuu.
Peritään haudasta rahat. Jos ei maksa niin ruumis ylös ja heitetään uroshirville..Kiitos vinkistä.. toisaalta enhän mie niitä maksais.
Hui hui.. mutta ei ne ainakaan ihmisiä syö!Peritään haudasta rahat. Jos ei maksa niin ruumis ylös ja heitetään uroshirville..
Sarvilla vaan tekevät lisää reikiä..Hui hui.. mutta ei ne ainakaan ihmisiä syö!
Iik!Sarvilla vaan tekevät lisää reikiä..
Hmooorhh hngggg
Mäkin olin nuorempana varma, etten tuu koskaan löytämään ketään. Ensimmäisen suhteen jälkeen olin varma, että hän oli ainoa mahdollisuuteni rakkauteen koskaan. Nyt toisen parisuhteen päättymisen jälkeen tiedän, että rakkaus voi yllättää missä tahansa koska tahansa ja yksin jääminen on itse asiassa aika epätodennäköistä.Muut ovat sanoneet jo saman, mitä mä olin tulossa sanomaan. <3 Voisin kertoa siis myös toisenlaisen näkökulman: sä et koskaan voi tietää, mitä tapahtuu. Mä olen ala-asteelta asti lyönyt ystävien kanssa vetoa, että mä olen meistä se, joka elää ikuisesti yksin pienessä mökissä kymmenen kissan kanssa. Olen kuitenkin löytänyt ihanan kumppanin ja toivottavasti elämme vielä kauan yhdessä. :3
Kaikki on mahdollista. On siis täysin mahdollista, että sä ajan myötä löydät jonkun, joka muuttaa sun elämää täysin ja te elätte yhdessä sinne kuolemaan saakka. Elämässä on se ihana puoli, että se voi yllättää myös hyvällä tavalla. :')