Aihe vapaa Varmaan kuolen yksin

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
356
Reaktioarvo
198
Mä uskon kyllä täysin, että teit oikean ratkaisun. Annat hänelle mahdollisuuden löytää tosirakkauden. Ei onnellisessa suhteessa päädytä eroamaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,816
Reaktioarvo
2,922
Mulla on vieläkin joskus samanlainen olo siitä kun en halunnut jatkaa tapailua yhden jätkän kanssa :D just toi "oon ihan hirvee ihminen"
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,963
Reaktioarvo
5,748
No höh:(
Älä turhaan tunne oloasi huonoksi, ratkaisusi oli oikea, jos et ollut onnellinen suhteessa:)

Itsekkin olen eronnut ja tuntenut huonoa omatuntoa, mutta toisen hyvinvointi ei ole sun vastuulla
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
803
Reaktioarvo
760
Muut ovat sanoneet jo saman, mitä mä olin tulossa sanomaan. <3 Voisin kertoa siis myös toisenlaisen näkökulman: sä et koskaan voi tietää, mitä tapahtuu. Mä olen ala-asteelta asti lyönyt ystävien kanssa vetoa, että mä olen meistä se, joka elää ikuisesti yksin pienessä mökissä kymmenen kissan kanssa. Olen kuitenkin löytänyt ihanan kumppanin ja toivottavasti elämme vielä kauan yhdessä. :3

Kaikki on mahdollista. On siis täysin mahdollista, että sä ajan myötä löydät jonkun, joka muuttaa sun elämää täysin ja te elätte yhdessä sinne kuolemaan saakka. Elämässä on se ihana puoli, että se voi yllättää myös hyvällä tavalla. :')
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
356
Reaktioarvo
198
Muut ovat sanoneet jo saman, mitä mä olin tulossa sanomaan. <3 Voisin kertoa siis myös toisenlaisen näkökulman: sä et koskaan voi tietää, mitä tapahtuu. Mä olen ala-asteelta asti lyönyt ystävien kanssa vetoa, että mä olen meistä se, joka elää ikuisesti yksin pienessä mökissä kymmenen kissan kanssa. Olen kuitenkin löytänyt ihanan kumppanin ja toivottavasti elämme vielä kauan yhdessä. :3

Kaikki on mahdollista. On siis täysin mahdollista, että sä ajan myötä löydät jonkun, joka muuttaa sun elämää täysin ja te elätte yhdessä sinne kuolemaan saakka. Elämässä on se ihana puoli, että se voi yllättää myös hyvällä tavalla. :')
Mäkin olin nuorempana varma, etten tuu koskaan löytämään ketään. Ensimmäisen suhteen jälkeen olin varma, että hän oli ainoa mahdollisuuteni rakkauteen koskaan. Nyt toisen parisuhteen päättymisen jälkeen tiedän, että rakkaus voi yllättää missä tahansa koska tahansa ja yksin jääminen on itse asiassa aika epätodennäköistä.
 
Ylös Pohja