Poistettukäyttäjänimi174
Guest
- Reaktioarvo
- 5,133
Aivan. Ja tänään olette pyörineet erittäin paljon omien huomioideni (👁) mukaan myös seuraavissa keskusteluissa:Olen huomannut (👁), että te vieraat usein katselette noita "Kirjoitetaan tarina!" -keskusteluja – tiesittekö, että myös te voitte osallistua Varasijan tarinoiden kirjoittamiseen, kunhan teette tunnukset? 🤔 Eikös olisi mukavaa osallistua kivaan tekemiseen sen sijaan, että vaan seuraa sivusta? 🤔 Miksi vain katsella ja kuolata kakkupalaa, kun voisi myös syödä sen? 🤔 Hmm...
Big brother viboja?valvova varaanin silmä kyttää teitä vierailijat 24/7
Joo kyllähän tästä kieltämättä bb-viboja tulee.Mua muuten naurattaa hetki hetkeltä enemmän tämä keskustelu ja se, että tuosta 👁-emojista tuli Varasijan lurkkaajien tarkkailun symboli. Mulle tulee tästä sellainen mielikuva, että vierasrukat on teljetty bb-talon tyyppiseen tarkkailukoppiin ja Kilowattituntimittari ja muut varaanit kyttäävät näitä herkeämättä monitorien kautta. :D
kyllä kylläBig brother viboja?
Siis mitä nää botit on?katso liitettä 1777
Botitkin ovat aika epäilyttäviä.
katso liitettä 1778
Mutta kyllä te vierailijat voitatte nekin epäilyttävyydessänne.
hakukoneitaS
Siis mitä nää botit on?
Mulle tuli ihan sama mielikuva :DMua muuten naurattaa hetki hetkeltä enemmän tämä keskustelu ja se, että tuosta 👁-emojista tuli Varasijan lurkkaajien tarkkailun symboli. Mulle tulee tästä sellainen mielikuva, että vierasrukat on teljetty bb-talon tyyppiseen tarkkailukoppiin ja Kilowattituntimittari ja muut varaanit kyttäävät näitä herkeämättä monitorien kautta. :D
Mä olin Demissä aika pitkään se vieras, joka vaan stalkkas kaikkii ja tykkäili kommenteista :DKovin on kummallista tosiaan... tulee ihan mieleen se Demin ainainen "vierailija tykkäsi viestistäsi" touhu jota sitten spekuloitiin kun joku tuntematon hiippari kävi tykkäämässä lähes jokaisen käyttäjän jokaisesta viime viikon aikana rustatusta viestistä :D
Mutta niin! Tehkää ihmeessä käyttäjä te pirulliset vierailijat! Täällä on varsin mukavaa eikä (juuri) kukaan pure ketään
okei joo kuulosti pahalta mutta minua vituttaa nuo jotenkin :ddddmiksei vaan estettäis nää botit et tälle sivustolle ei pääsis selailee keskusteluja yms muuta kuin jäsenet. hakkeroin kohta noi botit.