Muu Vieraat, minä tarkkailen teitä.

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Olen huomannut (👁), että te vieraat usein katselette noita "Kirjoitetaan tarina!" -keskusteluja – tiesittekö, että myös te voitte osallistua Varasijan tarinoiden kirjoittamiseen, kunhan teette tunnukset? 🤔 Eikös olisi mukavaa osallistua kivaan tekemiseen sen sijaan, että vaan seuraa sivusta? 🤔 Miksi vain katsella ja kuolata kakkupalaa, kun voisi myös syödä sen? 🤔 Hmm...
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Olen huomannut (👁), että te vieraat usein katselette noita "Kirjoitetaan tarina!" -keskusteluja – tiesittekö, että myös te voitte osallistua Varasijan tarinoiden kirjoittamiseen, kunhan teette tunnukset? 🤔 Eikös olisi mukavaa osallistua kivaan tekemiseen sen sijaan, että vaan seuraa sivusta? 🤔 Miksi vain katsella ja kuolata kakkupalaa, kun voisi myös syödä sen? 🤔 Hmm...
Aivan. Ja tänään olette pyörineet erittäin paljon omien huomioideni (👁) mukaan myös seuraavissa keskusteluissa:

  • Cat in a cat-space in space
  • Esittäkää tässä keskustelussa että me kaikki varaanit asumme samassa talossa
  • Millä paikkakunnalla asutte?
Eikö olisi mukavaa vastata ja kertoa oma mielipiteesi?
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mua muuten naurattaa hetki hetkeltä enemmän tämä keskustelu ja se, että tuosta 👁-emojista tuli Varasijan lurkkaajien tarkkailun symboli. :ROFLMAO: Mulle tulee tästä sellainen mielikuva, että vierasrukat on teljetty bb-talon tyyppiseen tarkkailukoppiin ja Kilowattituntimittari ja muut varaanit kyttäävät näitä herkeämättä monitorien kautta. :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mua muuten naurattaa hetki hetkeltä enemmän tämä keskustelu ja se, että tuosta 👁-emojista tuli Varasijan lurkkaajien tarkkailun symboli. :ROFLMAO: Mulle tulee tästä sellainen mielikuva, että vierasrukat on teljetty bb-talon tyyppiseen tarkkailukoppiin ja Kilowattituntimittari ja muut varaanit kyttäävät näitä herkeämättä monitorien kautta. :D
Joo kyllähän tästä kieltämättä bb-viboja tulee.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kovin on kummallista tosiaan... tulee ihan mieleen se Demin ainainen "vierailija tykkäsi viestistäsi" touhu jota sitten spekuloitiin kun joku tuntematon hiippari kävi tykkäämässä lähes jokaisen käyttäjän jokaisesta viime viikon aikana rustatusta viestistä :D

Mutta niin! Tehkää ihmeessä käyttäjä te pirulliset vierailijat! Täällä on varsin mukavaa eikä (juuri) kukaan pure ketään
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mua muuten naurattaa hetki hetkeltä enemmän tämä keskustelu ja se, että tuosta 👁-emojista tuli Varasijan lurkkaajien tarkkailun symboli. :ROFLMAO: Mulle tulee tästä sellainen mielikuva, että vierasrukat on teljetty bb-talon tyyppiseen tarkkailukoppiin ja Kilowattituntimittari ja muut varaanit kyttäävät näitä herkeämättä monitorien kautta. :D
Mulle tuli ihan sama mielikuva :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kovin on kummallista tosiaan... tulee ihan mieleen se Demin ainainen "vierailija tykkäsi viestistäsi" touhu jota sitten spekuloitiin kun joku tuntematon hiippari kävi tykkäämässä lähes jokaisen käyttäjän jokaisesta viime viikon aikana rustatusta viestistä :D

Mutta niin! Tehkää ihmeessä käyttäjä te pirulliset vierailijat! Täällä on varsin mukavaa eikä (juuri) kukaan pure ketään
Mä olin Demissä aika pitkään se vieras, joka vaan stalkkas kaikkii ja tykkäili kommenteista :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Nyt mäki aloin stalkkaamaan vierailijoita. :D Täällä Varasijassa muuten ärsyttää jotenki erityisen paljon vierailijoiden suuri määrä. D:< Johtuu kyl varmaan siitä, kun tääl on muutenki niin vähän ihmisii, et olis kiva saada tänne jotain hiljaisuuden keskelle, ku enimmäkseen täällä pyörii vaan samat varaanit ja kiinnostavii keskustelui ei löydy aina. D:
 
Ylös Pohja