PinkkiHuppari
Yliajattelija
- Reaktioarvo
- 510
Ehkä "vihaa" on liian vahva ilmaisu, mutta en mä siitä sellasta kuvaa oo saanut, että se musta erityisemmin pitäisikään. Aloitin siis valman viime torstaina ja heti toisena päivänä mulla oli koronarokotus jonka takia olin hetken pois koulusta. Noh, sitten en uskaltanut kertoa, että oon kasvissyöjä. Tehdään siis valmassa välillä itse ruokaa ja koska muut oli jo suunnitelleet kaikkia ruokia mitä siellä tehtäisiin en halunnut "pilata" mitään sillä, että en syö lihaa. Ilmoitin sitten eilen viestillä opettajalle, etten syö lihaa. Tänään mua vähän taas aamulla ahdisti ja tuttuun tapaan siitä sitten kunnon vatsakipu, että voin taas laittaa opettajalle, että en pääsekään kouluun ainakaan ekoille tunneille. Ja kaiken tän lisäksi muistin, että mulla on huomenna hammaslääkäri eli kätevästi siitä sitten kolmas poissaolo ensimmäiselle kouluviikolle... Silloin, kun oon ollut koulussa on mennyt yllättävän hyvin, mutta kyllä musta kai huomaa, että sellanen puolenvuoden tauko opiskelusta on takana... Ja, kun oon ilmoittanut näistä jutuista itse opettajalle viestillä oon saanut vastaukseksi "ok". Tosta vaan tulee mulle sellainen olo, että se ei tykkää musta, vaikka en tietenkään viestin perusteella voi mitään päätellä, mutta oon itekkin vähän pettynyt itseeni, joten...