Seurustelu Viime viikon ihania hetkiä py:n kaa <3

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Tiistai 11.10:

-kun mie saavuin hänen kämpille, hän oli pelaamassa jälleen jonkin aikaa. tottakai annoin hänen pelata loppuun ja kun ei se minuu sen erityisemmin haittaa (kun ei se oo koko aikasta, että kyllä miekin sitä huomioo saan :D). hän silitti miun jalkaa ja kättä jossain vaiheessa (siinä samalla, kun pelas) ;w;
noh, mie nukuin siinä "pienet" päikkärit (jonkun...oisko 40min?). olin kuitenkin siinä koko ajan valveilla, mutta semmosessa...tokkuraisessa tilassa kumminkin. jossain vaiheessa, kun hän sammutteli sen pelin, nous ylös tuolilta ja tuli pussaamaan minuu poskelle ;w; säikähin sitä vähän, jota hän pahotteli

-illemmalla katottiin AHS 8) oon ilonen siitä, että hän ihan tykkää siitä sarjasta x)! käytiin myös lähemmäks yheksää saunassa ja...no nyt oli paljon rennompi olla, mitä aiemmin :)! itseasiassa jo huomattavasti rennompi, kun uskalsin olla toisen iholla ja suudella toista :'D se oli niinä ekoina kertoina ehkä vähän jännää? kun ekoja kertoja saunassa yhessä.

Keskiviikko 12.10:

-kun R heräs, mie revin ittelleni hänen peiton (siellä huoneessa on aika kylmä). en saanu sitä oikein kunnolla päälle laitettuu (olin puol unessa) ja hän peitteli sit miut paremmin ;w; ja silitti miun poskee

-kun oli lähössä kouluun, niin jälleen pusutteli poskelle, silitti ja sano "heippa muru" ;w;

-ennen kun miun piti lähtee kouluun, kirjotin lapulle "oot rakas", "maailman paras poikaystävä", "parempaa en vois toivoo" ja piirtelin sydämiä aika paljon :D

Torstai 13.10:

-myö katottiin eka AHS ja jossain vaiheessa kävin sitten suihkussa, jonka jälkeen käperryin peiton alle sohvalle.

-katottiin jossain vaiheessa masked singerii ja...no miulla meni vähän levottomaks (sitä energiaa tuli jostain, mutta laski nopeesti alas). minuu vähän hirvitti, että entä se ois haitannu, kun...no sillon vuos sitten kun se yks sano, että oon liian energinen ja levoton (ja tosi usein tokas, että voisin vähän hillitä itteeni, jne), niin tuli vähän niitä muistoja mieleen... hän kysy onko miulla kaikki ok (kun olin yhtäkkii hiljaa, vaikka kyllä siis kaikki oli ok). pahottelin sitä, kun miun energia menee yli... johon hän sano, ettei se häntä haittaa ja että se on kiva ;w; (tai että mie nauran ja kaikkee, niin tottakai se on kiva). hitto oon löytäny sen oikeen <3

-just ennen nukkumaanmenoo hän vielä halas minuu takaapäin ;w;

Perjantai 14.10:

-kutakuinkin sen koko yön olin hänessä kiinni :') yhessä vaiheessa hänen käsi lepäs miun poskella silleen jännästi (hitto en ees tiiä miten). kun hän vaihto asentoo, hän varovasti siirs sen käen ja pussas minuu poskelle ;w;

-aamulla herättiin sitten samoihin aikoihin (10). makoiltiin lusikassa jonkin aikaa (ihan best), kunnes hänen piti nousta (tein siitä hälle aika vaikeeta). halailin ja pussailin häntä oikeestaan koko sen aamun, kun tiesin meiän seuraavan tapaamisen menevän ens viikkoon ja...nyt oon itseasiassa ilonen, että olin niin ärsyttävä :D kun tosiaan tietää, ettei nyt tuu saamaan toiselta läheisyttä hetkeen (tai ei ylipäänsä tiiä millon kaikki normalisoituu < edellinen kesu).


olipa ihana saaha kirjotettuu viime viikkoo tähän, ja muisteltuu noita ihania hetkiä :)! kyllä tää tästä järjestyy <3
 
Ylös Pohja