Virheikkuna?

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Sivusto on tänään heittänyt mulle useaan otteeseen täysin valkoista ikkunaa, jossa lukee teksti "An unexpected database error occurred. Please try again later". On myös muutamaan otteeseen tullut se Varasijan "normaali" herjaikkuna, jossa lukee "Oho! Törmäsimme ongelmaan. Yritä uudelleen myöhemmin. Lisää virheilmoituksia voi olla selaimen konsolissa". Tulee yleensä, kun yritän lähettää viestiä. Mikä homma?

Ei meinaa tätäkään keskustelua antaa luoda. Selaimena Chrome ja herjat tulee riippumatta siitä, olenko tietokoneella vai puhelimella.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Ja nyt herjasi taas tuolla "normaalilla ikkunalla", kun yritin avata ilmoitukset.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,136
Reaktioarvo
5,462
Mulla kans toi ihan sama ongelma. En oikeen pääse minnekään kun herjaa koko ajan. Nyt en ees tätä vastausta voi lähettää
Taitaa olla kaikilla (ainakin Chromea käyttävillä) sama ongelma. Valkoinen ruutu sivua avatessa ja herja ilmoituksia avatessa, viestiä lähettäessä ja lainatessa. Ainakin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Luin ekaks että viherikkuna ja sitten kun katsoin tarkemmin olin silleen hmm kirjoittaja olla on varmaan tullut kirjoitusvirhe tuohonxD
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Sivusto on tänään heittänyt mulle useaan otteeseen täysin valkoista ikkunaa, jossa lukee teksti "An unexpected database error occurred. Please try again later". On myös muutamaan otteeseen tullut se Varasijan "normaali" herjaikkuna, jossa lukee "Oho! Törmäsimme ongelmaan. Yritä uudelleen myöhemmin. Lisää virheilmoituksia voi olla selaimen konsolissa". Tulee yleensä, kun yritän lähettää viestiä. Mikä homma?

Ei meinaa tätäkään keskustelua antaa luoda. Selaimena Chrome ja herjat tulee riippumatta siitä, olenko tietokoneella vai puhelimella.
Mullekin taisi tulla sama ilmoitus kerran eilen. Muita ongelmia ei kyllä oo ilmennyt.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Chromella mullakin joskus tuollaista häikkää mutta on tullut vastaan paljon paskempia selaimia niin pysyttäydyn tässä.
 
Ylös Pohja