Syvälliset vittu että mie vihaan miun isää

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
jooh se on ihan vitunmoinen hullu, älkää edes kysykö mitä se teki tänään D: thank god miun vanhemmat on eronnu, joten siinä mielessä tilanne on hyvä kun miun ei oo mikään pakko nähä sitä, mutta on kuitenkin super huono fiilis kun kävin sen paskan luona tänään. voin sanoa ettei todellakaan menny putkeen, ja luulin ettei tämmöstä enää tapahtus vaan se tajuais hillitä ittensä. se onkin toteutunu äidin ja iskän erottua (vuoden 2018 lopusta) aina tänne saakka, KUNNES tänään se taas toisti sitä samaa vanhaa narsistista käytöstään mitä sillon kun oli vielä äidin kans. en vaan ymmärrä miten kellään on niin huono tuuri että saa tämmösen isän itelleen.. voisin kyl myöhemmin avautua täällä siitä tämänpäiväsestä mutta just nyt en pysty. oon liian shokissa sitä varten D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Älä huoli munki iskä osaa olla täys kusipää paska joka joutais suunnilleen vankilaan
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kuten itsekin sanoit niin _thank god_ vanhempas on eronnu kun isäs on tollanen ihminen D: tsemppiä täältäkin!!!
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Millainen sun isä on? Ihan lähinnä mielenkiinnosta kysyn. D:
Tekis mieli kertoa, mutta jotenkin tulis sellanen syyllinen olo D: Vaikka oonkin täällä anonyyminä, niin oon joskus laittanu tänne kuvan itestäni (jonka tosin poistin sit myöhemmin). Onhan miulla toki oikeus kertoo asioista mitkä painaa mieltä, joten ei kai se mikään synti oo jos kerron, mutta mie vaan koko ajan epäilen että onko se jollain tapaa väärin D: Ehkä lähinnä siks jos joku sattus tunnistamaan tai joku tuttu on vaikka nähny sen aiemmin laittamani kuvan. Tosin oon todella vainoharhanen yliajattelija, joten veikkaan että tää ajattelu johtuu siitä... tuskin tässä oikeesti oo mitään pahaa D:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Älä huoli munki iskä osaa olla täys kusipää paska joka joutais suunnilleen vankilaan
Inhottavaa että siullakin on sellanen isä D: Se on niin väärin että on olemassa vanhempia joiden käytöksestä lapset joutuu kärsimään. Jotenkin ihan käsittämätöntä että jos hankkii lapsia niin miksei sit voi käyttäytyä niinku kypsä aikuinen ihminen, vaan pitää heittäytyä 2-vuotiaan tasolle ja kohdella jälkikasvua ja / tai kumppaniaan huonosti. Lapset joutuu sitten elämään siinä jatkuvassa pelossa ja jännityksessä siitä että mitähän pahaa oma äiti tai isä seuraavaks tekee. Toivon vaan että sun äiti tajuais lähtee jos oikeesti tilanne on se ettei siinä suhteessa oo enää hyvä olla D: Ja toivon kans että vaikka tähän mennessä jotkut aikuiset ei oo ollu siun luottamuksen arvosia, niin löytäsit vielä jonkun luotettavan aikuisen jolle puhua. Niitäkin hyviä aikuisia nimittäin on, vaikka ymmärrän kyllä jos ei tunnu siltä D: Muista ettei sun isän käytös koskaan, ikinä, millonkaan ole sun syytä. Voimahali täältä <3
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
kuten itsekin sanoit niin _thank god_ vanhempas on eronnu kun isäs on tollanen ihminen D: tsemppiä täältäkin!!!
Jep, todellakin D: En ois kestäny enää hetkeekään olla keskellä sitä ilmapiiriä, ja kyllä se kaikki vaikuttaa minuun edelleen paljonkin. Elin siinä jännityksessä kuitenki melkein 14-vuotiaaks asti, joten eihän se mikään ihme oo D: Kiitos tsempeistä! <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Inhottavaa että siullakin on sellanen isä D: Se on niin väärin että on olemassa vanhempia joiden käytöksestä lapset joutuu kärsimään. Jotenkin ihan käsittämätöntä että jos hankkii lapsia niin miksei sit voi käyttäytyä niinku kypsä aikuinen ihminen, vaan pitää heittäytyä 2-vuotiaan tasolle ja kohdella jälkikasvua ja / tai kumppaniaan huonosti. Lapset joutuu sitten elämään siinä jatkuvassa pelossa ja jännityksessä siitä että mitähän pahaa oma äiti tai isä seuraavaks tekee. Toivon vaan että sun äiti tajuais lähtee jos oikeesti tilanne on se ettei siinä suhteessa oo enää hyvä olla D: Ja toivon kans että vaikka tähän mennessä jotkut aikuiset ei oo ollu siun luottamuksen arvosia, niin löytäsit vielä jonkun luotettavan aikuisen jolle puhua. Niitäkin hyviä aikuisia nimittäin on, vaikka ymmärrän kyllä jos ei tunnu siltä D: Muista ettei sun isän käytös koskaan, ikinä, millonkaan ole sun syytä. Voimahali täältä <3
Mmm
Nythän meillä on käyny taas ne sossut (oikeestaan myös mu takia) äitin ja iskän riitojen takia

Onhan niitä vaihtoehtoja ehkä muutama joista mulle on sanottu et voin puhua mut ei mulla enää oo luottamusta keneenkään valitettavasti
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
754
Tekis mieli kertoa, mutta jotenkin tulis sellanen syyllinen olo D: Vaikka oonkin täällä anonyyminä, niin oon joskus laittanu tänne kuvan itestäni (jonka tosin poistin sit myöhemmin). Onhan miulla toki oikeus kertoo asioista mitkä painaa mieltä, joten ei kai se mikään synti oo jos kerron, mutta mie vaan koko ajan epäilen että onko se jollain tapaa väärin D: Ehkä lähinnä siks jos joku sattus tunnistamaan tai joku tuttu on vaikka nähny sen aiemmin laittamani kuvan. Tosin oon todella vainoharhanen yliajattelija, joten veikkaan että tää ajattelu johtuu siitä... tuskin tässä oikeesti oo mitään pahaa D:
Mä ymmärrän. Mullakin tekee tiukkaa kirjoittaa päiväkirjaan vanhemmistani, koska he saattavat nähdä. Tuntuu tosi väärältä, että lapset kokevat kamalia asioita vanhempiensa takia - ihmisten, joiden pitäisi tukea ja auttaa. D: En kuitenkaan koe, että on väärin puhua siitä, mikä painaa mieltä.
 
Ylös Pohja