Aihe vapaa Vittu mitä paskaa taas

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Joka saatanan päivä tämmönen olo :D joo-o. Näin jtn unta että mulla oli Laurin kuva puhelimes taustarina ja sit mun mummo kysy et kuka tää on (ihan ku se ei sitä oikeesti tietäis) ja selitin ja sit muistan kuinka mietin siinä unessa et huh onneks mul ei ollu ketään naispuolista siinä taustakuvana :------D mitä vittua mun alitajuntani oikeesti. Seis. Tänäänkin varmaan ihan kauhee ilta ja yö tulossa en saa mitään otetta itestäni RÄÄH.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Oikeasti oksettaa jo tää ahdistuksen määrä mutta toivotaan että pää tästä selkenis. Tällä hetkellä on vaan aika kauhee olo ku en ymmärrä mistään mitään ja unohan kaikki asiat ja en muista ees mikä mua häiritsee vaikk tiedän et mua häiritsee koko ajan jokin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Huoh kävin lenkil mut en tajunnu taas et ois voinu kuunnella YouTubesta musaa siis selaimen kautta koska sovelluksella ei pysty lukitsee näyttöö tietenkään. Mut selaimella pystyy kuulemma silleen lukitsee näytön et voi kuunnella silti. Ni miksen nyt taas tajunnu sitä D: huoh no ens kerral sit.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,019
Reaktioarvo
2,899
Välillä mietin mitäköhän muut varaanit miettivät minusta ja iänikuisista psykooseistani mutta toisaalta ei kyllä edes hävetä. Maine meni jo vuosia sitten niin mitä sitä suremaan :D
 
Ylös Pohja