Suhteet Vittusaatana

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Et sää kuule tee mitään väärin, omana ittenään oleminen ei oo millään tapaa typerää tai huonompaa.
Mulla itellä on monen vuojen ajan ollu tilanne missä ihmiset (tai noh enimmäkseen pojat, tyttöjen kaa oon ollu väleissä) on kiusannu mua just siks ku oon sellanen ku oon, enkä esitä mitään muuta. Korkeintaan peitän todelliset tunteeni sillon ku mua haukutaan.
Tsemppiä, eiköhän se siitä! Sää oot todella rohkea ku uskallat olla just sellainen ku oot ja oon varma että se tyyppi josta puhut ei lähe pois niinkuin ne muutkin, ja jos kuitenkin lähtee niin se ei ollut sen arvosta!
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Se et oon oma itteni ja juuri sen takia ketään ei ikinä muka tunnu pitävä must
Kuten Myrskyvaroituskin sanoi, on rohkeaa olla oma itsensä ja olen tästä samaa mieltä. Tietysti on ikävää, jos sinun tarvitsee pelätä ettei sinusta tykätä sen vuoksi. :c

Toisaalta itsensä muuttaminen toisen vuoksi ei varmaankaan tee ketään onnelliseksi, mutta se tuskin auttaa sinua tunteesi kanssa. En osaa sanoa mitään lohduttavaa, mutta lähetän sinulle virtuaalisen halin! <3
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Kuten Myrskyvaroituskin sanoi, on rohkeaa olla oma itsensä ja olen tästä samaa mieltä. Tietysti on ikävää, jos sinun tarvitsee pelätä ettei sinusta tykätä sen vuoksi. :c

Toisaalta itsensä muuttaminen toisen vuoksi ei varmaankaan tee ketään onnelliseksi, mutta se tuskin auttaa sinua tunteesi kanssa. En osaa sanoa mitään lohduttavaa, mutta lähetän sinulle virtuaalisen halin! <3
Kyllä toiki autto jo vähän, kiitti <3
 
Ylös Pohja