Syksysydän
Löylykauha
- Reaktioarvo
- 624
Saatananhelvettiperkele vittu ei näinnnnnn
Joo hei voi olla lievä paniikki D:::
Joo hei voi olla lievä paniikki D:::
HhhD:
Mikä hätänä? Jos siis tahdot kertoa? :c
:cHhh
No se yks ihmine DD: tai ku pelkään ni nii (en sitä tyyppiä mut nii DD:)
Teen kaiken vaa kuitenki nii vitu vääri ei ku se lähtee niiku kaikki muutki D::c
Toivottavasti olosi helpottuisi. <3
Saanko kysyä, mikä saa sinut ajattelemaan sinun toimineen väärin?Teen kaiken vaa kuitenki nii vitu vääri ei ku se lähtee niiku kaikki muutki D:
Se et oon oma itteni ja juuri sen takia ketään ei ikinä muka tunnu pitävä mustSaanko kysyä, mikä saa sinut ajattelemaan sinun toimineen väärin?
Mikä sinussa on sitten vikana?Se et oon oma itteni ja juuri sen takia ketään ei ikinä muka tunnu pitävä must
Kaikki sitte varmaaMikä sinussa on sitten vikana?
Kuten Myrskyvaroituskin sanoi, on rohkeaa olla oma itsensä ja olen tästä samaa mieltä. Tietysti on ikävää, jos sinun tarvitsee pelätä ettei sinusta tykätä sen vuoksi. :cSe et oon oma itteni ja juuri sen takia ketään ei ikinä muka tunnu pitävä must
Kyllä toiki autto jo vähän, kiitti <3Kuten Myrskyvaroituskin sanoi, on rohkeaa olla oma itsensä ja olen tästä samaa mieltä. Tietysti on ikävää, jos sinun tarvitsee pelätä ettei sinusta tykätä sen vuoksi. :c
Toisaalta itsensä muuttaminen toisen vuoksi ei varmaankaan tee ketään onnelliseksi, mutta se tuskin auttaa sinua tunteesi kanssa. En osaa sanoa mitään lohduttavaa, mutta lähetän sinulle virtuaalisen halin! <3