Aihe vapaa Vituttaa

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Yks tyttö on ihana mutta kun: ei jaksa

Vituttaa ajatella sitä

Vituttaa ylipäänsä ajatella

Yks toinenkin tyttö on ihana mut se vituttaa vieläkin enemmän joten lmao

Onneks en vähään aikaan varmaan oo näkemäs niitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Näin unta karista ja se vituttaa vielä sitäkin enemmän 🙂🙂🙂🙂
Juuh. Mietin kans Annaa ja sannia taas um miks?

Pepee tietysti. En voi niiku päästä eroon edes siitä haloo mitä vittua oon tehny väärin oikeesti. Näköjään kaiken. Ikävä yhtä jota en oo nähny vuosiin. En viitti edes selittää enempää, kaikki on niin päin helvettiä ku vaa voi olla :D mul ois oikeest tänää asioita joita mun pitäs saada tehtyä, ainakin yks asia joten miks vitussa en voi vaan olla normaali ja tehdä sitä? En vaa pysty näköjään. En osaa yhtään aikatauluttaa tai mitään. Pitäs syödä ku alkaa olee nälkä ja toisaalta alkaa väsyttää jo vähän. Mut en saa mitään tehtyy. En saa syötyy enkä mentyy ulos enkä mentyy nukkumaankaan, enkä varsinkaan saa tehtyy sitä asiaa mikä mun pitää tän päivän aikana tehdä. Ni. Et vitun hyvä. Mitä enemmän tekemistä ni sitä pahemmat pakko-oireet, sitä pahempi olo, kaikki menee päin helvettiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Ainiin! Ja näin Joonaksen sattumalta telkkaris joten :) sekin oli vitun hauskaa :) katoin sitä vaa sillee "😭❤️ go to hell"

Ei oikeasti oo ees hauskaa enää tää. Vittu mitä tuskaa. Varsinkin timppaa yritän vaa työntää pois mielestä mut ku ei ei ei vittu toimi sekään kyllä, jos rehellisiä ollaan. Kyllä mä välillä pystyn olla ajattelematta sitä mutta loppujen lopuksi kuitenkin aika huonosti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Oikeasti en vaan ymmärrä mikä mua vaivaa nykyään, miks meen nukkumaan joskus 17 aikaan ja sit herään yöllä joskus klo 00 tai jtn????? Tostaki tulee vaa 7h ja en ees tiiä millo oisin viimeks nukkunu kunnolla edes kymmentä tuntia. Sit ku nukun tollasia korkeintaan kaheksan tunnin pätkiä ja ILTAPÄIVÄSTÄ YÖHÖN ja valvon sit aina yöstä sinne jonneki iltapäivään ni mitä vittua joo, varmaa väsyttää vähän. Mitä vittua. Mut en vaan pysty nukkumaan näköjään tarpeeks. Kiva.
 
Ylös Pohja