voi perrrrrrkele tätä yöelämääni

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
Meinasin sanoa, että kukaan ei halua asua vuokralla, mutta minähän asun!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Meinasin sanoa, että kukaan ei halua asua vuokralla, mutta minähän asun!
AAHHHA! olin askeleen edempänä sinua - mä tiesin, että sanot noin!

ei moni haluakaan asua vuokralla - paitsi sillon ku ei oo vielä vaihtoehtoa ostaa omaa kun tajuaa et lainaa pitäisi ottaa ihan perkuleesti. mut vaikka asuukin vuokralla, eihän se sitä meinaa, että haluaa asua - välttämättä
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
AAHHHA! olin askeleen edempänä sinua - mä tiesin, että sanot noin!

ei moni haluakaan asua vuokralla - paitsi sillon ku ei oo vielä vaihtoehtoa ostaa omaa kun tajuaa et lainaa pitäisi ottaa ihan perkuleesti. mut vaikka asuukin vuokralla, eihän se sitä meinaa, että haluaa asua - välttämättä
Millainen laina vs. asunto on mielestäsi hyvä?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Millainen laina vs. asunto on mielestäsi hyvä?
tjaa, veikkaan et mä oisin valmis ottamaan about 300k lainan vs 3-4h omakotitalo. taitaa kyl olla aika utopiaa jo isommissa kaupungeissa kuulemma. omassa kotikaupungissani se ei onneks ihan vielä ole utopistista! mitäs mieltä itse olet?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
En osaa sanoa, mutta Kuopossa olisi hyvät markkinat.
Minä en vain osaa sanoa, koska rahan arvolla meillä ollut merkitystä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
En osaa sanoa, mutta Kuopossa olisi hyvät markkinat.
Minä en vain osaa sanoa, koska rahan arvolla meillä ollut merkitystä.
pitääkin suunnata sinne sitten!

hmm. raha ja sen arvo on mun mielestä kiintoisa aihe. rahalla on arvo, mut kaikki ei tiedä sitä, vaikka luulee tietävänsä ja kaiken lisäks se arvo on oikeestaan keksitty. aika jännää minusta!
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,997
Reaktioarvo
8,483
"Kuopossa"

Kuopiossa, tarkoitin! Ja voisimmeko olla puhumatta rahasta? Koska yleensä minulla on sitä ja monella ihmisellä ei ole. Esim. sinulla.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
"Kuopossa"

Kuopiossa, tarkoitin! Ja voisimmeko olla puhumatta rahasta? Koska yleensä minulla on sitä ja monella ihmisellä ei ole. Esim. sinulla.
tiesin! 😎 valitettava tosiasia, että en kieri rahoissa mut manifestoin sitä kuuntelemalla 7 ringsiä. JAAHANS sitten muihin aiheisiin. nukutko sä koskaan?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
7 rings? Kerro lisää.

Ja valitettavan harvoin.
7 rings eli ariana granden paras biisi koskaan! kertoo rikkaana olemisesta, inspiroiduin itekin siitä niin paljon et melkein aloin kokaiinikauppiaaksi saadakseni massia. pistäpä ihmeessä kuunteluun joskus!

nukkuminen on heikoille. eli mulle
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Menen yleensä aikaisin nukkumaan, mutta mulla on niin paljon energiaa illalla, että yleensä vaan kierin ja pompin sängyssä. Uni tulee todennäköisesti vasta yhdeltätoista, vaikka olisin mennyt nukkumaan jo kahdeksan jälkeen. D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Menen yleensä aikaisin nukkumaan, mutta mulla on niin paljon energiaa illalla, että yleensä vaan kierin ja pompin sängyssä. Uni tulee todennäköisesti vasta yhdeltätoista, vaikka olisin mennyt nukkumaan jo kahdeksan jälkeen. D:
sama juttu! D: ehk se auttais ku keksis jotai mihin sen energiansa käyttäis enne ku menee nukkumaan, unta on vaa jotenki nii tyhmä odotella
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
sama juttu! D: ehk se auttais ku keksis jotai mihin sen energiansa käyttäis enne ku menee nukkumaan, unta on vaa jotenki nii tyhmä odotella
Ehkä se tosiaan auttaisi! D: Täytyy vaan keksiä sellaista tekemistä. Oon käynyt joskus kävelyllä illalla ja joskus kun ei sängyssä väsytä, niin teen hetken vaikka palapeliä. Ehkä tuollaiset jutut voisi joskus auttaa. D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ehkä se tosiaan auttaisi! D: Täytyy vaan keksiä sellaista tekemistä. Oon käynyt joskus kävelyllä illalla ja joskus kun ei sängyssä väsytä, niin teen hetken vaikka palapeliä. Ehkä tuollaiset jutut voisi joskus auttaa. D:
noi kuulostaa oikein hyvältä :3 kai se auttaa ku on jotain suht rauhallista tekemistä mut silti jotain sellasta et saa ne energiat pois ja niinku rauhottuu nukkumista varten 👀
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
7 tuntia on juuri optimaalinen, yli sen on tutkittu vaikuttavan elämän pituuteen ja hyvinvoipaisuuteen vähentämässä määrin.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
uutta tietoa mulle! 👀 käy kyl järkeen
Suurelle osalle ihmisistä seitsemäntuntiset yöunet näyttäisivät olevan optimaalisia terveyden kannalta.


 
Ylös Pohja