Suhteet Voi vittu nyt noitten kanssa

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
Elikkä siis mun koulukaverit tuntuu olevan kokoajan riitelemässä jostakin, ja itseäni ei vois vähempää kiinnostaa, ja ongelma on se että mun yks kaveri on vissiin yliherkkä ja itkee tosi helposti, ja mun toinen kaveri suuttuu tosi helposti, ja alkaa riitelemään sen toisen henkilön kanssa, ja väittää ettei se sen suuttumus johdu siitä itsestään, kun ei voi myöntää olevansa väärässä ja myöntää että on ongelmia, vaan pistää kaiken adhd:n piikkiin. Sitten kun tää mun adhd-kaveri on saanut sen mun herkän kaverin suuttumaan, itkemään tai väittelemään sen kanssa, se vetää vielä kolmannen kaverin mukaan puolustamaan itseään ja sitten lyöttäytyvät sitä yhtä vastaan, ja yrittävät saada vielä meikämannenkin puolelleen.
Itse inhoan olla riidoissa mukana, vaikka hyvin ilkikurinen henkilö olenkin, ja joudun aina olemaan se neutraali osapuoli siinä nahinassa. Oon kuunnellu kaikkien mun kavereitten valittavan toisistaan mulle, eikä niitten valituksessa oo päätä eikä häntää.
En vaan ymmärrä miten ne saa joka ikisestä pikku jutusta jäätävän riidan aikaseks. Lisäks en voi sietää että se mun adhd-kaveri ei voi ees pyytää siltä mun toiselta kaverilta anteeksi, kun ei vaan voi myöntää että se ongelma on itsessä, eikä muissa.

Meillä ei edes ole ennen ollut paljoa riitoja siinä porukassa, paitsi viime lukuvuonna puolet meidän entisestä kaveriporukasta lähti kiitämään, syynä jälleen tämän adhd-kaverin ja sen nyt jo entisen parhaan kaverin mehevä riita, jossa koko porukka puolittui.

Uumoilen että muutamassa viikossa tätä pinetä porukan jämää ei varmaan edes ole. Hohhoijaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,155
Reaktioarvo
2,900
Ah perus, must tuntuu et aina kun mun kaveriporukassa on ollu riitoi ni oon kans yleensä ollu aik neutraali osapuoli siin. Paitsi se yks kerta ainaki ku mulla tuli parin kaverin kaa niin iso riita että sen jälkeen en oo niitä ees tavannukaan. Mut yleensä tuntuu että katon vaa vierestä ku muut riitelee jostai iha hölmöst asiast. Tai sitten mua loukataan mut en sano siit mitää ja ahistun vaa hiljaa mielessäni
 
Ylös Pohja