Suhteet Voinko mä tämän takia karkoittaa immeiset kokonaan ympäriltäni?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Siis allekirjoitan tästä melkein kaikki. Paitsi 9 ja 7 kohdassa olen jonkin verran kehittynyt:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli...-nain-negatiivinen-ihminen-kayttaytyy/5321072 eli siis voiko sen takia jäädä kokonaan yksin jos oon niin negatiivinen ihminen?
Siis vittuilevaan huumoriin oon nykyisin pystynyt suhtautumaan huumorilla, mut toisinaan saatan loukkaantua joistakin asioista.
Osittain lohduttaudun sillä, että epäilen tän liittyvän mielenterveyteen. Tää kuuluis mielenterveys osioon, mut sain psykiatrisen sairaanhoitajan käynneillä tehdä masennus- ja ahdistuskyselyt ja sain sen verran pisteitä, että mulla ois keskivaikea masennus ja vaikea ahdistus. Ja niitä en oo hoitanut kertaakaan.

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Aa no 14 on myös sellainen kohta jota en täytä ihan kokonaan. Paitsi jos joskus minä oon niin negatiivisessa tilassa, niin silloin mä en osaa huomioida sitä rakkautta mitä saa muilta.

Reaktioarvo
826
Ei negatiivisuutta jaksa pidemmän päälle jatkuvasti. Alkaa itseäkin masentaa jos toisella on aina kaikki huonosti, kaikki on perseestä, en halua, en tykkää... Itse jätin yläasteaikaisen kaveriporukkani, koska alkoi tulla itsetuhoinen olo siitä jatkuvasta marmatuksesta.

Ylös Pohja