Teknologia Whatsapp ei toimi

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Whatsapp ei toimi, koska sovellus pitäisi päivittää. En kuitenkaan saa Whatsappia päivitettyä. Puhelimeni on joku OnePlus. Onko muilla samaa vikaa?
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Mulla on oneplus ja toimii. Miten se ei anna päivittää, väittääkö että on jo uusin päivitys vai eikö vaan lataa sitä?
Sovellusta voi koittaa poistaa ja ladata uudelleen, toisaalta whatsapp ja muut facebookin omistamat sovellukset on viime aikoina takunnu muutenki paljon.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Mulla on oneplus ja toimii. Miten se ei anna päivittää, väittääkö että on jo uusin päivitys vai eikö vaan lataa sitä?
Sovellusta voi koittaa poistaa ja ladata uudelleen, toisaalta whatsapp ja muut facebookin omistamat sovellukset on viime aikoina takunnu muutenki paljon.
Onko meta muuten Facebookin toinen nimi vai miksi se lukee nykyään siinä whappia avatessa "by facebook"kin tilalla
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Minulla sama, väittää lataavansa päivitystä ikuisesti, mutta ei koskaan lataa sitä loppuun. Vaihdoin sovellusta.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Minulla sama, väittää lataavansa päivitystä ikuisesti, mutta ei koskaan lataa sitä loppuun. Vaihdoin sovellusta.
Kerro jos saat toimimaan. Tää on tosi ärsyttävää, kun mulla olis tärkeää asiaa joilleki ja mitenkään en saa yhteyttä...
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
Whatsapp ei toimi, koska sovellus pitäisi päivittää. En kuitenkaan saa Whatsappia päivitettyä. Puhelimeni on joku OnePlus. Onko muilla samaa vikaa?
mulla oli tälleen kerran kun en ollut päivittänyt pitkään aikaan (tallennustila oli ihan lopussa) ja ei ollut muuta keinoa saada toimimaan, kuin poistaa kaiken maailman tiedostoja, että saa lisää tallennustilaa, että saa päivitettyä.. en sit tiiä mikä homma sulla on, mutta jos on tallennustila lopussa eikä oo päivittäny PITKÄÄN aikaan nii ei pääse sinne käytännössä mitenkään
edit: itellä siis honor 7 lite
 
Ylös Pohja