Suhteet Yks ihana kysyi haluanko olla Tove Jansson sen Tuulikki Pietilälle<3

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Vähänkö söpöä.

En vaan tiiä tarkoittaako toi nyt mitä? Haluaako se olla mun kanssa queer platonisessa suhteessa??

Puhuttiin tuota aiemmin et sellanen platoninen suhde olis ihan unelma. Puhuttiin miten molemmat haluais halimista ja läheisyyttä ja pusuja "uutena vuotena, jouluna ja ehkä juhannuksena, jos on villillä päällä".

Ja sit istuin sen kainalossa kunnes se kirjoitti tuon kysymyksen paperille ja laitto vastausvaihtoehdot "kyllä", "ei" ja "ehkä" siihen alle.

Ja vastasin kyllä.

Ei olla puhuttu siitä mitään sen jälkeen muuta ku viestitelty muumikirjoista ja -meemeistä. Oon himpun hämmentynyt.
Se ois ihanaa, mut haluaakohan se samaa? Ja sitten vielä, et mitä se edes meidän kohdalla tarkottaisi

Hjälppa mig

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
"Queer platoninen"-suhde.
Mitä jos ajattelet ihan omasta näkökulmastasi, että mitä haluat sen kanssa. Homostelu, kuten muukaan, ei katso aikaa eikä paikkaa vaan sitten mennään, jos mennään. Ja pointti, SINÄ.

ps. puhu suomea, se on kvääri.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Ehkä kannattaa kysyä siltä ihan suoraan että mitä se sillä tarkoitti. Ja että mitä toi platoninen suhde nyt teillä oikein meinaa. Tosin en tiedä ei sun aloituksen perusteella kauhean platoniset vibat tullu :'D

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
"Queer platoninen"-suhde.
Mitä jos ajattelet ihan omasta näkökulmastasi, että mitä haluat sen kanssa. Homostelu, kuten muukaan, ei katso aikaa eikä paikkaa vaan sitten mennään, jos mennään. Ja pointti, SINÄ.

ps. puhu suomea, se on kvääri.
Sorge, aattelin tuota kirjoittaessani että lukija ei ehkä ymmärrä sanaa kvääri

Mä en oikein tiedä, kun en ole kokeillut millaista se voisi olla. Mä haluaisin läheisyyttä (sekä henkistä että fyysistä) ja kuten mun horoskooppi joskus kiteytti; kaipaan kumppanissa ensisijaisesti läheistä ystävää ja sitten sitä "rakastajaa"

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Ehkä kannattaa kysyä siltä ihan suoraan että mitä se sillä tarkoitti. Ja että mitä toi platoninen suhde nyt teillä oikein meinaa. Tosin en tiedä ei sun aloituksen perusteella kauhean platoniset vibat tullu :'D
Nno siis en tiiä miltä kuulosti mut jotenki ei mulla ainakaan seksi juuri kiinnosta ja romantiikka ja erotiikka on eri juttuja. Haluisin vaan ihmisen jonka kanssa jakaa elämäni ja olla lähellä ja "romanttinen", ilman sitä eroottista puolta. Kaipaan elämän kumppania ja syvää henkistä yhteyttä.
Luulisin olevani aseksuaali

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Nno siis en tiiä miltä kuulosti mut jotenki ei mulla ainakaan seksi juuri kiinnosta ja romantiikka ja erotiikka on eri juttuja. Haluisin vaan ihmisen jonka kanssa jakaa elämäni ja olla lähellä ja "romanttinen", ilman sitä eroottista puolta. Kaipaan elämän kumppania ja syvää henkistä yhteyttä.
Luulisin olevani aseksuaali
Eli siis tavallinen parisuhde mutta seksiä ei vaan ole? Mutta siis kannattaa oikeasti jutella sen ihmisen kanssa että mitä tää on teijän välillä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
No on se sillai kun ei kuitenkaan oo seksihaluja, henkinen ja fyysinen läheisyys on eri juttuja
Oh sweetie, ei se oo platonista 😭 jos oot ihastunut se ei oo platonista, voi olla hyvinkin ihastunut ilman seksihaluja! Platoninen on sitä mitä tunnet perheenjäsentä tai ystävää kohtaan pelkästään. Ihastus on ihastus, ei platonista.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oh sweetie, ei se oo platonista 😭 jos oot ihastunut se ei oo platonista, voi olla hyvinkin ihastunut ilman seksihaluja! Platoninen on sitä mitä tunnet perheenjäsentä tai ystävää kohtaan pelkästään. Ihastus on ihastus, ei platonista.
So like, seksitön suhde mut kuitenkin romanttinen suhde?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Ookei mä olin vähän muissa käsityksissä.

Mä en oikein osaa tätä se kutsuu mua sen significant otheriksi mut mä en tiedä voiko sitä kutsua tyttöystäväksi.

Fyysinen läheisyyskin on vähän hankala juttu kun "pelkään" koskea muita ihmisiä niin ei oikein tuu tehtyä aloitteita esim halaamiseen itte.

Mut hän on niin ihana ja mukava tyyppi, miksen mä osaa olla rento ja luonteva?

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Enkä edes tiedä miten aloittaa keskustelun asiasta vaikuttamatta täysin tunne-ääliölle joka ei osaa ottaa merkkejä vastaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ookei mä olin vähän muissa käsityksissä.

Mä en oikein osaa tätä se kutsuu mua sen significant otheriksi mut mä en tiedä voiko sitä kutsua tyttöystäväksi.

Fyysinen läheisyyskin on vähän hankala juttu kun "pelkään" koskea muita ihmisiä niin ei oikein tuu tehtyä aloitteita esim halaamiseen itte.

Mut hän on niin ihana ja mukava tyyppi, miksen mä osaa olla rento ja luonteva?
Miksi pelkäät koskea muita ihmisiä? Senkun halaat jos haluat :)

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Miksi pelkäät koskea muita ihmisiä? Senkun halaat jos haluat :)
En tiedä. En varmaan oo saanu lapsena riittävästi kosketusta muilta ihmisiltä tai jotain. Ja sit pelkään tekeväni jotain väärin ja "rikkovani rauhan". Oon vaan elämy omassa kuplassa liian kauan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En tiedä. En varmaan oo saanu lapsena riittävästi kosketusta muilta ihmisiltä tai jotain. Ja sit pelkään tekeväni jotain väärin ja "rikkovani rauhan". Oon vaan elämy omassa kuplassa liian kauan
Aa, no ymmärrän. Ehkä se siitä ajan kanssa?

Ylös Pohja