Yksinäinen annimetall Varasijassa neljältä aamulla, päivän kysymys nr 1

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Huomenta ihmiset!
Itsehän heräsin jo kahden aikoihin, mutta varmaan kotiin päästessä menen suihkun kautta suoraan nukkumaan. Ajattelin aloittaa tällaisen "päivän kysymys" jutun, joten pari kertaa viikossa varmaan kysyn jotain :D

Tässäpä päivän kysymys! Vol. 1
Mitä täytteitä ja millainen pohja tarvitaan täydelliseen pizzaan?

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
1,922
huomenta! tho itse en oo viel menossa ees nukkumaan D: ehkä tunnin sisäl.

jos teen pizzan itse, niin pohja on ei liian ohut eikä liian paksu ja sinäns mul on se ja sama onkse rapea vai vähä pehmeä. täytteiks laitan pizzakastiketta, soijarouhetta, juustoraastetta vähäsen ja kukkakaalia. joskus laitan ananasta viel lisäksi, mut ilman sitä pizza on jo täydellinen ;__;

jos tilaan, niin tilaan aina bolognesepizzan D: se on täydellinen, jos juustoa ja jauhelihaa ei ole liikaa - siinäpä se!

JA ennen kun joku tulee tänne sanomaan et ananaspizza on hyvää ja joku taivastelee ananasta pizzassa niin let me tell you...
1. ruotsis tyypit myy pizzaa, jossa on pekonia ja banaania
2. ainakin yhdes paikassa turussa on sellanen pizza, jossa on punajuurta
3. joidenkin mielestä on normaalia laittaa hilloa pizzaan
miettikääpä! D: lol kyllä, oon kyllästyny väittelemään et kuuluuko ananas pizzaan vai ei - ne keiden mielest ei kuulu ni WE HAVE REAL PROBLEMS eli nuo kolme asiaa!!1!

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
äytteiks laitan pizzakastiketta, soijarouhetta, juustoraastetta vähäsen ja kukkakaalia. joskus laitan ananasta viel lisäksi, mut ilman sitä pizza on jo täydellinen ;__;

1. ruotsis tyypit myy pizzaa, jossa on pekonia ja banaania
2. ainakin yhdes paikassa turussa on sellanen pizza, jossa on punajuurta
3. joidenkin mielestä on normaalia laittaa hilloa pizzaan
miettikääpä! D: lol kyllä, oon kyllästyny väittelemään et kuuluuko ananas pizzaan vai ei - ne keiden mielest ei kuulu ni WE HAVE REAL PROBLEMS eli nuo kolme asiaa!!1!
En olekaan koskaan kuulut, että kukkakaalia laitettaisiin pizzaan :O mielenkiintoista!

1. Tuo pekoni-banaaniyhdistelmä kuulostaa oikeastaan aika hyvältä, pitääpä kokeilla joskus.
2. Punajuuresta en itse pidä, mutta pikkusiskolle voisi vinkata tuon.
3. Mitä ihmettä :D Hillo on letuille, ei pizzalle :D

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
1,922
En olekaan koskaan kuulut, että kukkakaalia laitettaisiin pizzaan :O mielenkiintoista!

1. Tuo pekoni-banaaniyhdistelmä kuulostaa oikeastaan aika hyvältä, pitääpä kokeilla joskus.
2. Punajuuresta en itse pidä, mutta pikkusiskolle voisi vinkata tuon.
3. Mitä ihmettä :D Hillo on letuille, ei pizzalle :D
en mäkää itse asias 😂 keksin jostai et hei mähä tykkään kukkakaalist, laitanpa pizzaan! 6/5, mie tykkään D:

oon iha samaa mielt pekonibanaanipizzasta! se kuulostaa eka tosi oudolta, mut sit ku sitä miettii ni vois se olla hyvääki 👀 ja kun tätä punajuuripizzaa oli tarjolla mun siskon synttäreillä, ni moni sano että se on hyvää. itse en koskenu pitkällä tikullakaan D: mutta! luultavasti 99% meistä varaaneista on varmasti siitä samaa mieltä, että hillo + pizza -yhdistelmästä pitävät ihmiset on PYSÄYTETTÄVÄ! hilloa letuille ynnä muille - EI PIZZALLE!

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
777
Huomenta!
Hmm... En syö kovin usein pizzoja. Tästä ollaan montaa mieltä, mutta voisin kenties kuvitella ananasta omaan pizzaani. Haluaisin myös olla kasvissyöjä, joten jättäisin todennäköisesti lihan pois. En ihan tiedä, jään seuraamaan!

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422
Ööö no mä tykkään vaan katkaraputonnikalapizzasta. :D Tai muutki on ihan hyvii, mutta tota oon aina syönyt. Pohjana joku perus pizzapohja, en mä tiiä.

kromi

Kurnau
Reaktioarvo
1,112
En ole varma, miten pizzapohjasta saa täydellisen, mutta sen pitäisi olla sellainen hieman suolainen ja rapea, joka maistuu hyvältä ihan yksinäänkin.

Täytteet menee vähän sen mukaan mitä sillä hetkellä tekee mieli. Hyvä tomaattikastike ja sopivasti juustoa tietty. Chorizo, ilmakuivattu kinkku, paprika, feta, rucola, herkkusieni (tuore, ei purkista), oliivi, punasipuli yms. Ei kaikkia samaan aikaan.

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Reaktioarvo
830
Täydellinen pizzapohja on keskeltä ohutta, mutta reunoilta suht paksua.
Täytteet tonnikala, ananas ja aurajuusto!!

hemulinlada

hömelö
Reaktioarvo
661
pohjan pitää olla rapee ja sisältä pehmee, jos tekee ite niin taikinaan pitää laittaa oliiviöljyä perus ruokaöljyn sijasta. sit jotain ihan tavallista tomaattikastiketta, ei niin väliä että mitä. ja sit tärkein eli täytteet, riippuu vähän fiiliksestä mutta pizzassa pitää olla joitain näistä, eli kinkkua, herkkusientä, fetaa, oliivia ja mozzarellaa. ja tottakai päällä PALJON juustoa!

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Pohjan pitää olla ohut ja rapea. Täytteiksi herkkusieniä, paprikaa, vegekebabia (paljon) ja vegejuustoa (sitäkin paljon). Paistamisen jälkeen päälle vielä tuoretta rucolaa. Namskis maiskis.

Ylös Pohja