Opiskelu yo-kirjoitukset 2022

Opiskelu ja itseopiskelu
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Kai kaikki opettajat sanoo noin, se nyt lukee wikipediassakin.

Anteeksi, menen nyt pois tästä kun olen omat ylioppilaskokeeni suorittanut jo aikoja sitten :D olis kiva olla joskus sensori kyllä
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Niin munkin. Me kaikki käydään/käytiin varmaan samaa koulua. :D

Oikeesti persikkapyllykkä on voinut käydä samaa koulua. :unsure: Riippuu missä päin @persikkapyllykkä on lukionsa käynyt. Edes maakunta jos ei kaupunkia, olisi kiva tietää.
herranjestas, se ny tästä viel puuttuis, et oltas oltu kaikki samassa koulussa 🤣 meille muistaakseni uskonnon/filosofian/terveystiedon/psykologian ope ja sit vissii kemian/lyhyen matikan ope sano, että on kypsyyskoe D: mie kävin lukioni pikkukaupungissa varsinais-suomessa - asun siellä kyllä vieläkin, et ei siinä 🤣
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kai kaikki opettajat sanoo noin, se nyt lukee wikipediassakin.

Anteeksi, menen nyt pois tästä kun olen omat ylioppilaskokeeni suorittanut jo aikoja sitten :D olis kiva olla joskus sensori kyllä
onpa surullista tietää D::: noei, mut joo, käyhän se järkeen et lukee sielläkin, vaikka sillai se hassulta tuntuukin et lukee wikipedias asti.

sensori ois kyl aika jännä olla kieltämättä! D:
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
herranjestas, se ny tästä viel puuttuis, et oltas oltu kaikki samassa koulussa 🤣 meille muistaakseni uskonnon/filosofian/terveystiedon/psykologian ope ja sit vissii kemian/lyhyen matikan ope sano, että on kypsyyskoe D: mie kävin lukioni pikkukaupungissa varsinais-suomessa - asun siellä kyllä vieläkin, et ei siinä 🤣
Minä kävin myös lukioni pikkukaupungissa ja Varsinais-Suomessa.😂

Kuinka monta pikkukaupunkia Varsinais-Suomeen edes mahtuu jossa on lukio? :unsure: Mutta tosiaan jos tarkoitat että uskonnon/filosofian/terveystiedon/psykologian opettaja on sama henkilö niin ei sovi yhteen oman lukioni kanssa. Voit pistää toki yksityisviestillä missä kaupungissa olet käynyt lukion jos haluat, niin voin sitten itsekin kertoa. Sun profiilissa lukee että olet myös opiskellut merkonomiksi, niin tapahtuiko se samassa kaupungissa kuin missä lukio on? Senkin voi vastata yksityisviestillä jos haluaa.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Minä kävin myös lukioni pikkukaupungissa ja Varsinais-Suomessa.😂

Kuinka monta pikkukaupunkia Varsinais-Suomeen edes mahtuu jossa on lukio? :unsure: Mutta tosiaan jos tarkoitat että uskonnon/filosofian/terveystiedon/psykologian opettaja on sama henkilö niin ei sovi yhteen oman lukioni kanssa. Voit pistää toki yksityisviestillä missä kaupungissa olet käynyt lukion jos haluat, niin voin sitten itsekin kertoa. Sun profiilissa lukee että olet myös opiskellut merkonomiksi, niin tapahtuiko se samassa kaupungissa kuin missä lukio on? Senkin voi vastata yksityisviestillä jos haluaa.
help, oletkohan naapurikunnasta tai jotakin 🤣

joo, sama henkilö on D: onkohan teillä sitten vähä isompi lukio, meil on meinaa koko lukios aika vähän ihmisiä 🤣 ja jep, samassa kaupungissa oon opiskellu liiketoimintaa. uteliaisuus vaivaa kyllä sen verran, et taidan pistää yksäriä 🌚
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Odotetusta englannin I - - tuloksesta tulikin I. Sama se vaikka olisi ollut alle arvioinnin kun ei läpi mennyt.

Pitäisikö lähettää viestiä ja mennä puhumaan kokeesta englannin opettajan kanssa? Haluaisin ainakin nähdä mitä mokasin. Sitten haluaisin myös puhua erityisopettajan kanssa siitä, vaikka opo sanoi että siitä puhutaan vain aineen opettajan kanssa. Ei se tainnut (taaskaan) tajuta sitä mitä ensiksi tarkoitin, kun halusin vain yleisesti kertoa kokeesta.
 

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Nyt oon matkalla äidinkielen lukutaidon kokeeseen. Aloitin lukemisen tänä aamuna D: Viime syksynä sain jostain lukutaidon testistä täydet pisteet mutta en oo pitkiin aikoihin tehnyt mitään äidinkielen tehtäviä, eli vähän jännittää. Lisäksi tämä on mun ensimmäinen kerta kirjoituksissa niin vähän sekin jännittää että miten siellä toimitaan, meinasin jo vahingossa viedä sinne bluetooth- kuulokkeet, jolloin koe olisi kai hylätty. Mites, onko joku muu täällä kirjoittamassa tänään?
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Perjantaina olen kirjoittamassa. En tänään.

Periaatteessa saliin ei voi kulkeutua mitään ylimääräistä korissa olevaa tavaraa, mutta kyllä meillä on täällä niin huono seula että siitä saisi sisään vaikka lunttilappu pinon. :D Mutta tuskin kukaan oikeasti riskeeraa tuollaisessa tilanteessa tuomalla mitään säännöissä kiellettyä ainakaan tahalteen.

Ihmettelen vaan että kaikki tekstitkin pitää peittää vaatteista, mutta silti olen kuullut että kirjoitus-saleja on sellaisissakin paikoissa joissa on ikkunoita ulos. Siellä ulkonahan voi liikkua ties mitä tekstiä. :D

Ollaan muka niin tarkkoja, ja silti voi vaikka kenkään piilottaa muistilapun jonka sitten vessassa käydessä tarkistaa. Aiheet liian laajoja joten tuskin kellään oikeasti on lunttilappuja.
 
Ylös Pohja