irwikissa
Puff-lohikäärme
- Reaktioarvo
- 5,782
Joo mulla oli tosiaan psykologian opettajaAinakin Biologian/Maantiedon opettaja muistaakseni noin kertonut.
Joo mulla oli tosiaan psykologian opettajaAinakin Biologian/Maantiedon opettaja muistaakseni noin kertonut.
herranjestas, se ny tästä viel puuttuis, et oltas oltu kaikki samassa koulussa 🤣 meille muistaakseni uskonnon/filosofian/terveystiedon/psykologian ope ja sit vissii kemian/lyhyen matikan ope sano, että on kypsyyskoe D: mie kävin lukioni pikkukaupungissa varsinais-suomessa - asun siellä kyllä vieläkin, et ei siinä 🤣Niin munkin. Me kaikki käydään/käytiin varmaan samaa koulua. :D
Oikeesti persikkapyllykkä on voinut käydä samaa koulua. Riippuu missä päin @persikkapyllykkä on lukionsa käynyt. Edes maakunta jos ei kaupunkia, olisi kiva tietää.
onpa surullista tietää D::: noei, mut joo, käyhän se järkeen et lukee sielläkin, vaikka sillai se hassulta tuntuukin et lukee wikipedias asti.Kai kaikki opettajat sanoo noin, se nyt lukee wikipediassakin.
Anteeksi, menen nyt pois tästä kun olen omat ylioppilaskokeeni suorittanut jo aikoja sitten :D olis kiva olla joskus sensori kyllä
Minä kävin myös lukioni pikkukaupungissa ja Varsinais-Suomessa.😂herranjestas, se ny tästä viel puuttuis, et oltas oltu kaikki samassa koulussa 🤣 meille muistaakseni uskonnon/filosofian/terveystiedon/psykologian ope ja sit vissii kemian/lyhyen matikan ope sano, että on kypsyyskoe D: mie kävin lukioni pikkukaupungissa varsinais-suomessa - asun siellä kyllä vieläkin, et ei siinä 🤣
help, oletkohan naapurikunnasta tai jotakin 🤣Minä kävin myös lukioni pikkukaupungissa ja Varsinais-Suomessa.😂
Kuinka monta pikkukaupunkia Varsinais-Suomeen edes mahtuu jossa on lukio? Mutta tosiaan jos tarkoitat että uskonnon/filosofian/terveystiedon/psykologian opettaja on sama henkilö niin ei sovi yhteen oman lukioni kanssa. Voit pistää toki yksityisviestillä missä kaupungissa olet käynyt lukion jos haluat, niin voin sitten itsekin kertoa. Sun profiilissa lukee että olet myös opiskellut merkonomiksi, niin tapahtuiko se samassa kaupungissa kuin missä lukio on? Senkin voi vastata yksityisviestillä jos haluaa.
Hyvä!Läpi meni se viimeinen koe.
Jos siitä englannin kokeen läpi pääsemisestä olisi annettu pillua palkinnoksi, niin olisit varmaan ällän kirjoittanut.Läpi meni se viimeinen koe.
En olisi.Jos siitä englannin kokeen läpi pääsemisestä olisi annettu pillua palkinnoksi, niin olisit varmaan ällän kirjoittanut.