Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Viimeisin toiminta
Rekisteröidy
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Viimeisin toiminta
Uutta
Uudet viestit
Uudet Profiiliviestit
Viimeisin toiminta
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Mulla meni muuten 11 vuotta eli 16-vuotiaana. Ja siitä on nyt sitten kans se 11 vuotta ja tilanne on paljon pahempi kuin hoitoon...
12.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
"Pakko-oireiden alkamisesta kuluu keskimäärin 7–10 vuotta siihen, että hoitoon hakeudutaan. Tämä on iso ongelma, sillä pakko-oireet...
12.5.2026
Skeletor
vastasi keskusteluun
Kesän grillikausi alkoi ja grillasin ainakin kilon lihaa sen eri muodoissa
.
Snif snif
12.5.2026
Skeletor
vastasi keskusteluun
Miksi kutsutaan koulutettua, menestyvää ja kaupunkilaista eskimonuorta?
.
Ei ollut oikea vastaus..
12.5.2026
Tulisydän
vastasi keskusteluun
Kesän grillikausi alkoi ja grillasin ainakin kilon lihaa sen eri muodoissa
.
Hitsit, kun tiedän loistavan meemin tähän, mutten löydä sitä mistään
12.5.2026
Tulisydän
reagoi
asiavirhe
viestiin keskustelussa
Toivottavasti eituu taas uutta pandemiaa
reaktiolla
Tykkää
.
Kotoinen myyräkuumeemme ei oikeastaan tartu ihmisten välillä, toisin kuin tuolla risteilylaivalla oleva andes-virus. Lisäksi myyräkuume...
12.5.2026
Tulisydän
reagoi
annimetall
viestiin keskustelussa
Työkavereista melkeinpä kaikki ovat koulukiusattuja
reaktiolla
Tää
.
Häpeä.
12.5.2026
Tulisydän
reagoi
nalluqqa01
viestiin keskustelussa
Työkavereista melkeinpä kaikki ovat koulukiusattuja
reaktiolla
Tää
.
En ymmärrä miksi pitää kiusata
12.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Fysioterapia tulee parantamaan mut Parempi olla 100 % optimisti kuin pessimisti tai realisti
12.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Mul on nyt kovat odotukset silti tästä vaikka tiedänkin sen vievän viikkoja tai kuukausia
12.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Onneks mul on pian fysioterapia
12.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Kyl kuule fysioterapia ja lääkkeet auttaa
12.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
It can't be treated with medication or therapy. The only cure, and it isn't even a cure, more so a way to treat it, is to transition...
12.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
https://www.reddit.com/r/asktransgender/s/XexzeymUw9 Medicine? Really? Which one? Brintellix? Sertralin? Voxra? Cipralex? Sen ku näkis
12.5.2026
qualitymonkey
vastasi keskusteluun
Aihe vapaa
En tiiä saatana
.
Imagine running or exercising in any way Se saa mut haluamaan tappaa itteni
12.5.2026
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Ylös
Pohja