Se voi kans olla joku sun kaveriki vaikka, ku esim ku mun siskolla on yksityinen numero (kuten meijän muillaki perheeläisillä) nii sit ku se soittaa mulle nii se näkyy ainaki normipuhelussa et yksityinen numero soittaa
Toki voi olla myös joku robotti tai jtn
No ku mun äiti ei voi hakea mua ja iskästä en tiedä ja sit ku en oo mikään maailman paras linja-autolla kulkija varsinkaan jos pitää vaihtaakki sitä linkkua