Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Tämän viestin jälkeen minulla on tuhat viestiä täynnä

    Lol Mää vaa spämmin joka keskusteluun jotaki ku ei oo muuta tekemistä 😂✌🏻
  2. Myrskyvaroitus

    Tämän viestin jälkeen minulla on tuhat viestiä täynnä

    Jep xD Sää ootkin ollu lyhyemmän aikaa täällä, mää oon ollu yli kuukauden (huijui niin pitkään)
  3. Myrskyvaroitus

    UKK – Usein kysytyt kysymykset

    Mun tasoväri ei oo vaihtunu vaikka oon kirjautunu kahdesti uudelleen sisään D: Edit// Okei ehkä mun oma puhelin lagaa xD
  4. Myrskyvaroitus

    Tämän viestin jälkeen minulla on tuhat viestiä täynnä

    Snif snif minä kun ootin että saisin hienomman virheen värin... Nyt sitä ei tulekaan... Nyyh
  5. Myrskyvaroitus

    Tämän viestin jälkeen minulla on tuhat viestiä täynnä

    Hei camoon miks mun väri ei vaihdu
  6. Myrskyvaroitus

    Tämän viestin jälkeen minulla on tuhat viestiä täynnä

    En oo vieläkään hankkinu sitä elämää ku kulutan aikaani vaa täällä xD
  7. Myrskyvaroitus

    Meemit mikä on teidän lemppari meemikisse

    Mun iskä näytti tän mulle joskus xDDD Tää on paras
  8. Myrskyvaroitus

    Ite tarkistan sen kohan melekeen joka päivä ihan vaan varalta ettei joku jää ilman onnitteluja xD

    Ite tarkistan sen kohan melekeen joka päivä ihan vaan varalta ettei joku jää ilman onnitteluja xD
  9. Myrskyvaroitus

    Jos kattoo jäsenlistaa nii siellä on semmonen kohta missä lukkee jos jollakin on synttärit...

    Jos kattoo jäsenlistaa nii siellä on semmonen kohta missä lukkee jos jollakin on synttärit (tosin varaanien pittää ite eka laittaa tilin tiedoista näkyviin syntymäpäivä ja ikä ilmeisesti)
  10. Myrskyvaroitus

    PastelliPrinssillä

    PastelliPrinssillä
  11. Myrskyvaroitus

    Musiikki Onks teillä voimabiisiä?

    Mut yks ois Aviva – Princesses Don't Cry
  12. Myrskyvaroitus

    Onko joku tullu Varasijaan jonku muun kuin Demin kautta?

    Et niinku ei oo Demistä mitään keskustelua lukenu missä kerrottas tästä Vai onko se ees mahdollista löytää ilman Demiä tää xdd
  13. Myrskyvaroitus

    Miksei työttömät vaan mene töihin?

    Itsehän olen hakenut jo kahdesti kesätöitä :) Ei ole vielä vastausta kuitenkaan tullut että pääsenkö
  14. Myrskyvaroitus

    Miksei työttömät vaan mene töihin?

    Koska työttömille ei aina vaan löydy työtä Tai sit ne on a) laiskoja b) muuten vaan työkyvyttömiä
  15. Myrskyvaroitus

    Syvälliset Tuntuu, että elämä nykyään kuormittaa ja että nuorilta vaaditaan liikaa

    Kaiken ton mitä sanoit sen päälle se et sun pittäis muka jo kaheksantoistavuotiaana tietää mitä aiot tehdä Rutto kellä muka on tietoa semmosesta? Eri asia jos oot miettiny rutto koko peruskoulun ajan et joo haluun linja-autokuskiksi nii sit mut suurin osa ei rupea miettimään sitä ku vasta...
Ylös Pohja