Ei mun mielenterveys kestä tämmöstä
Mää en vaan jaksa
Stressaannun vaan kaikesta mikä ei ota onnistuakseen ja saan väännettyä maailmanlopun yhdestä ainoasta huonommin menneestä tunnista tai kokeesta tai mistä tahansa mikä on menny jollakin tavalla "huonosti"
Rutto soikoon en jaksa
Kaks koetta joissa raato vieköön KOKO VUODEN asiat mitä ollaan käyty enkä osaa yhtäkään niistä
Ihan ku koulu ei ois tarpeeksi stressaavaa nii sitte rutto jottai teoriakokkeita mistä ei oo mittää hyötyä
Sulla on tosi paljon asioita mistä oot ja saatkin olla ylpeä! Ja ei siinä mitään, vaikka parannettava löytyiski, ihan pienin askelin alottelet niin kyllä se lopulta onnistuu!
Tsemppiä<3