Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Tämä tyttö lähteepi Kuusamoon

    Oletko siis Kuusamosta kotoisin?
  2. Myrskyvaroitus

    Tämä tyttö lähteepi Kuusamoon

    Jep, oon miettiny et josko joskus muuttasin tänne aikuisena xD
  3. Myrskyvaroitus

    Tämä tyttö lähteepi Kuusamoon

    Meijän mummula on aika lähellä Venäjän rajaa, jos ei ois kasvanut puita eteen nii keittiön ikkunasta näkis kaukana semmosen mäen jonka takana on Venäjän raja (tai sit se mäki on jo Venäjää, en oo ihan varma)
  4. Myrskyvaroitus

    Tämä tyttö lähteepi Kuusamoon

    Mua taas lähinnä naurattaa ku kerran yhet turistit pysähty keskelle autotietä ja yritti silittää poroja xD Ymmärrän kyllä ku ei niitä siellä etelässä näy mutta ei niissä mittää sen ihimeellisempää oo, ne vaan pilaa kaikki istutukset ku kävelevät päältä
  5. Myrskyvaroitus

    Tämä tyttö lähteepi Kuusamoon

    Mun pappa, kaks isopappaa, eno ja isomummu on haudattu tänne Saattaa olla muitakin sukulaisia mutta en oo kyllä tietoinen niistä
  6. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Signaalia on häiritty, ei se löytänyt minua vaan jonkun toisen...
  7. Myrskyvaroitus

    Tämä tyttö lähteepi Kuusamoon

    Mummulaan viikoksi!
  8. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Ei bääbäänaattori voi sellaista tehdä...
  9. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Et sinä tiedä missä olen. Oletko varma ettei signaali häiriintynyt kun itse bääkäisit niin pahasti?
  10. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Se on fifty-fifty, joko onnistuu tai ei D:
  11. Myrskyvaroitus

    Gallup Hessu vs Timppa

    😂😂
  12. Myrskyvaroitus

    Gallup Hessu vs Timppa

    Hankit sen kotiosoitteen tietoosi ja lähetät perinteisesti rakkauskirjeen
  13. Myrskyvaroitus

    Gallup Hessu vs Timppa

    Entäs jos tietääkin...
  14. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen Ällösöpöä ihastushehkutusta ja etenemiskerrontaa :33

    Mulla taas voi aluksi olla mahiksii mut sit lopulta ei ookkaan :( Ja sit jotkut taas vaan inhoaa mua
  15. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Sinun täytyy aloittaa viestittely D: Tai lahjoa ylläpito...
  16. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Et sinä ole kuullut minun bääkivän...
Ylös Pohja