Joo ehkäpä D::
Tosin itken edelleen M:änkin takia ku satun olemaan siihenkin kusessa vieläkin kahden vuoden jälkeen D:::
Eli toisinsanoen ongelmia riittää :')
Tsemppiä sinulle kuitenkin!
Eikä :((
Hetkinen säähän olit Demissä Surikaatti? Ja kerroit siitä tytöstä siellä, vitsi mää olin niin iloinen sun puolesta ku luin sun kesuja (vai sekotanko sut toiseen) et kamalaa ku teil meni sit poikki D':