Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Niimpä Pitäsköhän hankkia elämä mullaki xD
  2. Myrskyvaroitus

    Hmmm no hyvin mullakin, tulin just lenkiltä ja tappelen kaverin kaa et menenkö luistelee vai en...

    Hmmm no hyvin mullakin, tulin just lenkiltä ja tappelen kaverin kaa et menenkö luistelee vai en (joo en oo luisteluihmisiä 😂)
  3. Myrskyvaroitus

    Gallup Hessu vs Timppa

    Elä oo pessimisti, eiköhän se Timppa haaveile susta päivin öin xD (Kyllä, heitän bensaa 😂✌🏻)
  4. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Ei vaan hetkonen @irwikissa on kanssa vihiriä :DD
  5. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Aloitetaan seuraavaksi niiden tuhannen viestin kerääminen, sit ollaankin ööö hetkinen onks toi väri turkoosi vai mikä se on xD
  6. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    👊🏻👊🏻👊🏻 Joo muilla ei oo vielä yli viittäsataa viestiä xD
  7. Myrskyvaroitus

    Kissu muodosti jengin klooneistaan

    Meijän naapurin kissa taitaa kuulua niihin... Kas kun tämä kyseinen kissa aina katoaa jonnekin...
  8. Myrskyvaroitus

    Gallup Hessu vs Timppa

    Khyl khyl, Timppa on selevästi sun sielunkumppanisi xD
  9. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Oon näköjään menny tason alaspäin ku oon sininen

    Hehee määkin oon ollu ehkä vuorokauden tai kaks vihiriä xD
  10. Myrskyvaroitus

    Gallup Hessu vs Timppa

    Taidan olla sen Timpan puolella minä kuitenkin xDDD
  11. Myrskyvaroitus

    Tevrehys, miten mennee?

    Tevrehys, miten mennee?
  12. Myrskyvaroitus

    Hyvvee huomenia

    Hyvvee huomenia
  13. Myrskyvaroitus

    Mun kaveri oli nähäny A:n snäppistoorin

    Joo ehkäpä D:: Tosin itken edelleen M:änkin takia ku satun olemaan siihenkin kusessa vieläkin kahden vuoden jälkeen D::: Eli toisinsanoen ongelmia riittää :') Tsemppiä sinulle kuitenkin!
  14. Myrskyvaroitus

    Mun kaveri oli nähäny A:n snäppistoorin

    Eikä :(( Hetkinen säähän olit Demissä Surikaatti? Ja kerroit siitä tytöstä siellä, vitsi mää olin niin iloinen sun puolesta ku luin sun kesuja (vai sekotanko sut toiseen) et kamalaa ku teil meni sit poikki D':
Ylös Pohja