Hakutulokset

  1. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Itkin eilen ja oli paska olla

    Ja kiva ku se kaveri oli just se joka on auttanut mua tai vähintäänki yrittänyt auttaa ja kuunnellut ja jonka oisin halunnu nähä (näin sitä viimeksi syksyllä)
  2. Myrskyvaroitus

    Ihastuminen Huomena sit itketää jos en nää mun ihastusta

    Mää en mun toista ihastusta oo nähäny pitkään aikaan ;______; Ja toista nään koulussa mut joo se tyyliin vihaa mua
  3. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Itkin eilen ja oli paska olla

    Rupesi vaan ahistamaan niin palijon. Muuten ois ollu vaan se perus ilta-ahistus, vaan ku rupesin jostakin syystä ajattelee ihan hirveesti M:ää ja sit ku puhuin mun parhaan kaverin kaa ni sit suutuin yhdelle toiselle hyvälle kaverille ja raivosin sille ja haukuin sitä ja lopulta se sano et mä...
  4. Myrskyvaroitus

    Mielenterveys Miten sinä käsittelet ahdistavia tunteita ja ajatuksia?

    Oon idiootti ja säälittävä enkä pysty käsittelee niitä. Eilenki purin pahan olon mun kaveriin ja se esti mut ja mä estin sen. Viiltelen ja oon itsetuhoinen ja stressaannun kaikesta. Alko ahistaa ihan vaan tän viestin kirjoittaminen, mut pääasia tässä on se et mulla on asiat aika sekasin
  5. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Lapsuuden leikit :D

    Lol määkin oon leikkinyt vaikka mitä, prinsessaa ja sit barbeilla ja Monster High-tyypeillä (tais olla yks Bratziki) kaikkee hölmöä, yleensä ne liitty ne leikit johonki naimisiinmenoon xD
  6. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Lapsuuden leikit :D

    Kovin surullista D:
  7. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Lapsuuden leikit :D

    Muistu tuosta ponijutusta mieleen et itekki ala-asteella välillä muitten tyttöjen kaa leikittiin jotain poneja, meillä oli semmonen pesä jossa asu mummu ja äiti ja iskä ja pappa ja siskoja ja sit oli naapureita xD Ja sit joskus nelosella leikittiin naaleja ja susia
  8. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Lapsuuden leikit :D

    Eikä, mun sisko ja veli teki tätä kans :'DD
  9. Myrskyvaroitus

    Suhteet Miks mun pittää välittää ihmisistä niin hirveästi ;___;

    Se on kyllä surullista et mulkuistakin välitetään (okei en mää kyllä ihan sellasista välitä mut)
  10. Myrskyvaroitus

    Suhteet Miks mun pittää välittää ihmisistä niin hirveästi ;___;

    Joo itellä se mennee nii et oon ihan sairaan ilkeä just niille joista en halua välittää (sen takia monet vihaa mua)
  11. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Kukaan ei voi oksentaa suklaan syömisestä D:
  12. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Ruton predikaatit ja predikatiivit

    Sellasta se on, kokeeseen opetellaan asiat ja sit ne oksennetaan paperille jonka jäläkee ei enää muisteta niitä :D
  13. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Kaverisi on sekaisin D:
  14. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Lapsuuden leikit :D

    Kertokaa mitä leikitte pienenä :D Tuli puheeksi vanhempien kaa äskön Ite muistan parhaiten sen ku siskojen kaa laitettiin lelupalikoita sukkiin kantapäiden kohdalle ja leikittiin et meillä on korkokengät :::DD Jalat oliki sit seuraavat pari viikkoa kipiät
  15. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Suklaa on ihanaa

    Apua D::: Ei ole mahdollista
  16. Myrskyvaroitus

    Aihe vapaa Ruton predikaatit ja predikatiivit

    Haha okei xD Objekti on siis tekemisen kohde ja adverbiaali ilmaisee aikaa, määrää, tapaa, omistajaa ja suhtautumista
Ylös Pohja