Hakutulokset

  1. Hydrangea

    Työ En ois uskonu et tää on nii raskasta

    Mä juuri siirryin perhevapaalta toimistohommiin ja oon jaksanut tosi hyvin. Toivottavasti sulla tulee menemään hyvin! Mun pieni on sopeutunut onneksi hyvin hoidossa olemiseen ja aamutkin menee hyvin eikä tarvitse tapella lähtemisen kanssa. Mä yritän painottaa kotitöitä viikonlopulle niin paljon...
  2. Hydrangea

    Työ Hävettää ihan saatanasti

    Niinpä 🥲 Ei pitäisi sanoa osaavansa tai tietävänsä mitään.
  3. Hydrangea

    Työ Hävettää ihan saatanasti

    Siis se ei ilmeisesti puhunut englantia koska ei yrittänytkään sillä.
  4. Hydrangea

    Työ Hävettää ihan saatanasti

    Ja se oli siis matkustanut Suomeen pelkästään tätä varten.
  5. Hydrangea

    Työ Hävettää ihan saatanasti

    No toivottavasti ei, koska en tiedä saiko se meiltä edes haluamaansa. Se oli lopulta vaan häipynyt mun kahvitaukoni aikana...
  6. Hydrangea

    Työ Hävettää ihan saatanasti

    Meille tuli tänään mun harkkapaikkaani ulkomaalainen asiakas ja multa oli kysytty kyseenomaisen kielen taitoa jo haastattelussa ja sanoin osaavani sitä hyvin. Sen asiakkaan kanssa keskustellessa menin ihan lukkoon enkä saanut kunnolla sanaa suustani. En ollut ihan varma mitä se edes puhui. Mua...
  7. Hydrangea

    Teknologia Kannattaakohan enää aloittaa blogia?

    Ei mulla tosiaan mitään terapiakelpoista asiaa oikein ole, vaan enemmänkin haluaisin jakaa arkeani. Mitä oon leiponut, missä käynyt, mitä oli tänään päällä ja niin pois päin!
  8. Hydrangea

    Teknologia Kannattaakohan enää aloittaa blogia?

    Mä haaveilin blogin pitämisestä jo silloin 2010-2016, mutta silloin ei ollut itseluottamusta edes siihen. :-(
  9. Hydrangea

    Teknologia Kannattaakohan enää aloittaa blogia?

    Mä nimenomaan haluaisin jakaa ajatuksiani muille :--{ Kaikki foorumitkin on ihan kuolleita.
  10. Hydrangea

    Teknologia Kannattaakohan enää aloittaa blogia?

    En haaveile mistään rahallisesta menestyksestä sen avulla, mutta olisihan se vähän typerää kirjoittaa, jos kukaan ei sitä koskaan lukisi.
  11. Hydrangea

    Mitä kuuluu?

    Tosi hyvää. Otin ennen juhannusta pari vapaapäivää ja aattona mun harjoittelupaikka oli muutenkin kiinni. Käytiin Raippaluodossa mun perheeni kanssa, yhden päivän vietin kotona leväten ja sitten itse juhannuksena käytiin torilla vohveleilla, rannalla ja puistoilemassa. Tänään kävin mun lapsen...
  12. Hydrangea

    Työ En ois uskonu et tää on nii raskasta

    Onko sulla masennusta? Varmaan selittyy sillä jos on. Mä oon itse ollut pari kertaa todella kiireisessä työpaikassa enkä muista että olisin koskaan itkenyt töiden vuoksi tai ollut kovinkaan väsynyt. Masentuneena olin sitä sitten taas koko ajan ja varsinkin jos oli jotain normaalista elämän...
  13. Hydrangea

    Työ En ois uskonu et tää on nii raskasta

    Ei kyllä kuulosta normaalilta.
  14. Hydrangea

    Musiikki Onko kukaan ollut Seinäjoen vauhtiajoilla?

    Ymmärrän kyllä täysin mitä meinaat.
  15. Hydrangea

    Musiikki Onko kukaan ollut Seinäjoen vauhtiajoilla?

    Oliko kokemuksena hyvä?
  16. Hydrangea

    Syvälliset Oon saavuttanut kaikki mun tavoitteet

    En oo jäämässä tänne vaan oon hakenut syksyksi taas töitä toisaalta :D Siinäpä se syy juurikin miksen tiedä haluanko yhteen paikkaan sitoutua jossain vaiheessa.
  17. Hydrangea

    Syvälliset Oon saavuttanut kaikki mun tavoitteet

    Nyt kyllä pohdin että josko alkaisin säästää omistusasuntoa varten mutta en tiedä haluanko ikinä sellaista.
  18. Hydrangea

    Syvälliset Oon saavuttanut kaikki mun tavoitteet

    Mulla on kyllä kanssa se kriisi, mutta lähinnä ulkonäön suhteen... Hirveät rypyt ilmestyneet silmäkulmiin 🥲 Maahan siis kanssa on aina stressannut hirveästi se, etten ehdi saavuttaa ja kokea asioita ja siksi oon kiirehtinyt kaiken kanssa. Nyt sitten ollaankin tällaisessa pisteessä.
  19. Hydrangea

    Syvälliset Oon saavuttanut kaikki mun tavoitteet

    Mä itse mietin aina, että entä jos elän vaikka 110-vuotiaaksi? Mulla on vielä 82 vuotta elämää jäljellä. Aika alussa tässä vielä ollaan.
Ylös Pohja