Hakutulokset

  1. Hydrangea

    Aihe vapaa Ella on vähän ikävä nimi

    Aijaa, mun tuntemat Ellat on kaikki tosi suloisia.
  2. Hydrangea

    Suhteet Muita joitten kavereil red flagei? D:

    Jokaisessa ihmisessä varmaan on jotain negatiivista... Sitä pitää sit vain jokaisen kohdalla arvioida erikseen se, että onko tää ihminen huonoine puolineen sellainen, että sen kanssa haluaa aikaa viettää. Mä itse esimerkiksi katson läpi sormien sitä, että mun pari ystävää varastelee, pari on...
  3. Hydrangea

    Olikohan virhe lähteä Sabatonia katsomaan

    Mun kaverilla oli kans just kuva sieltä ja teksti "onneks pääs jonon ohi" :D
  4. Hydrangea

    Aihe vapaa Kavereitten mielestä on kivempaa lähteä isolla porukalla festareille

    Tästä oon kyllä samaa mieltä. Mut siinä voi olla ihan vaan sekin, että he ei ehkä tajua että sulle se muiden mukaan kutsuminen ei ole yhtä iloinen asia kuin mitä heille itselleen. Moni vähän sokeutuu kun kyseessä on paras kaveri tai kumppani ja sit ajatellaan et no kaikkihan sen haluaa mukaan...
  5. Hydrangea

    Aihe vapaa Kavereitten mielestä on kivempaa lähteä isolla porukalla festareille

    Kannattaa silti mennä. Mä jättäydyin nuorempana aina pois sen ulkopuolisuuden tunteen takia ja nyt vaan ajattelen et miten monta kaveria mulla voisikaan tänä päivänä olla jos en ois aina pahoittanut mieltäni noista.
  6. Hydrangea

    Aihe vapaa Haluun sit tyttöjä ko joskus hommaan lapsia

    Musta ainakin tuntuu että kaikista kivoista nimistä tulee joku ei-niin mukava tuttu mieleen kun ylipäänsä pojan nimiä tuntuu olevan tosi vähän.
  7. Hydrangea

    Aihe vapaa Haluun sit tyttöjä ko joskus hommaan lapsia

    Niin on, huomasin saman kun oletin lapseni olevan poika.
  8. Hydrangea

    Yhteishaku & pääsykokeet Pääsykoekesu

    Okei! Mä oon siis ite hakenut muutama vuosi sitten ruotsia, saksaa ja suomea lukemaan ja kaikkiin oli silloin jotain äänteisiin, kielioppiin ja kielenhistoriaan liittyviä pääsykoekirjoja. :) Varmaan edelleen tuollaiset asiat on kyllä aika keskeisiä, mutta eiköhän niistä selviä sit ihan sillä...
  9. Hydrangea

    Yhteishaku & pääsykokeet Pääsykoekesu

    Onko niihin mitään hakumateriaaleja luettavaksi?
  10. Hydrangea

    Ruoka Mitä oot leiponut viimeks?

    Kyllä mä sanoisin että lasketaan 🤔
  11. Hydrangea

    Aihe vapaa Ostin karseen lahjan poikaystävälle ::D

    Mun mielestä noi on ihania <3
  12. Hydrangea

    Ruoka Mitä oot leiponut viimeks?

    Mitä sulla oli täytteinä? :) Mä en oo ihan hirveästi tehnyt täytekakkuja, mut haluaisin kyllä opetella.
  13. Hydrangea

    Poiccis on maailman suloisin otus

    Mulle tää oli eka niin olis ollut ihan kiva juhlia jotenkin. :/
  14. Hydrangea

    Euroviisujen jälkeen tulee aina sellainen tyhjä ja vähän ahdistavakin olo

    Mulla tulee tuo aina kun pitkään kestäneet urheilukisat loppuu :D
  15. Hydrangea

    Ruoka Mitä oot leiponut viimeks?

    Oliko hyviä? Millä ohjeella teit?
  16. Hydrangea

    Poiccis on maailman suloisin otus

    Mä en saanut kakkua eilen ollenkaan :( Vähän kyl harmitti kun euroviisut tuntu olevan muille isompi juttu kuin äitienpäivä.
  17. Hydrangea

    Ruoka Mitä oot leiponut viimeks?

    Mä tein pääsiäisenä persikka-appelsiinitäytteisen suklaakääretortun ja nyt tänään meinasin leipoa mutakakun. En vaan oo päättänyt vielä teenkö tavallisesta suklaasta vai valkosuklaasta, vähän tekis mieli kumpaakin.
  18. Hydrangea

    Musiikki Ehdota uutta musiikkia ihmiselle joka ei ole löytänyt enää pariin vuoteen mitään kuunneltavaa

    Ei oo väliä genrellä, ei kielellä, ei vuodella.
  19. Hydrangea

    Vaatteet Ostin just ihan sikakalliit leviksen farkut

    Parashan tosiaan olis, jos ihmiset olisivat valmiita ostamaan ihan paikallista käsityötä paikallisista raaka-aineista, mutta se maksaa yleensä paljon enemmän vrt. perus vaatekauppaan. Ei mullakaan ole sellaiseen varaa juuri koskaan, ihan muutamia vaatteita ja huonekaluja oon pystynyt elämäni...
  20. Hydrangea

    Vaatteet Ostin just ihan sikakalliit leviksen farkut

    Mulla ei ole mitään muuta Cubukselta ostettua kuin nuo niin en osaa tähän sanoa oikein mitään. Mut H&M oli mulla vain esimerkkinä. Mua vaan hiukan triggeröi kun porukka valittaa ettei yritykset maksa työntekijöilleen tarpeeksi ja kunnioita näiden panosta mut sit 25€ toisella puolen maailmaa...
Ylös Pohja