Hakutulokset

  1. Skeletor

    Mitä kissa sanoi toiselle kissalle?

    ??? - Miu mau
  2. Skeletor

    Vara-Ankka 26 versio 2

    Jospa tätä ei poisteta muutaman päivän jälkeen..
  3. Skeletor

    Orava-TV on paras tv-kanava

    On Max Voiman mielipide!
  4. Skeletor

    Huomisissa vaaleissa jos äänestää puoluetta, joka kannattaa nykyistä eläkejärjestelmää

    Niin sama olisi tehdä itselleen jotain harmia, kun se tarkoittaa ettet ikinä pääse eläkkeelle ja teet töitä vain maksaaksesi nykyisiä hamaan tappion asti.
  5. Skeletor

    Kohta on vuosi siitä, kun käskettiin tappamaan itseni

    Tällä sivustolla vieläpä..snif..snif snif..jäi traumat eikä vihaajaa koskaan rangaistu..snif..
  6. Skeletor

    En voi uskoa, että oma vaimo ilmiantoi keskustelun

    Kun oli ilmiantanut sen syrjintänä..
  7. Skeletor

    Lol apua kissu laulaa Petri Nygårdia

    Lähettäkää apua ja muuttakaa kissa taas sivistyneeksi olennoksi!
  8. Skeletor

    Minä kyllä pidän U2:sta

    Onnen snif, nifs nifs
  9. Skeletor

    Osaisinpa piirtää snif snifi

    Snif snif..snif snif..
  10. Skeletor

    Kunhan saan kissan häädettyä housuistani, niin..(jatkuu)

    ..lähden äänestämään.
  11. Skeletor

    Max Voima on hirveän huomionkipeä kissalapsi!

    Miu mau siellä, mjour mrrr täällä! Mistä lie oppinut tuon!?
  12. Skeletor

    Kylläpä nyt osui ja upposi!

    Laivanupotuksessa siis.
  13. Skeletor

    Olen keksinyt tavan, jolla pelastaa itsensä ***** ******

    Maalaa ***** kuvan ****** niin ***** säikähtävät sitä ja jättävät leikin sikseen. Olen nero! Toimii myös *****, maalaa tai jopa tatuoi kuvan ***** *****.
  14. Skeletor

    Haluan viinini yhtä punaisena kuin nieluni

    16 cl kiitos.
  15. Skeletor

    Miten otatte erilaisia mehuja vastaan?

    Oletteko jokaisesta lasillisesta "aah miten virkistävää" vai kehtaatteko nirsoilla tyyliin "en minä tuota päärynämehua juo, maistuu pahalle.." vai juotteko pakon edestä mummon mieliksi, vaikka olisi jo wc-hätä?
  16. Skeletor

    Miten ottaisitte rehuja vastaan, jos olisit hevonen?

    Itse ottaisin silleen "hirnnnn ihhhaahhhaaa" ja avaisin turvan ammolleen ja chomps.
  17. Skeletor

    Ihmeellistä, että minkälaista porukkaa se leipä oikein elättää

    Siis huh huh..
  18. Skeletor

    Jos voisin muuttaa yhden asian lapsuudestani, se olisi yksi kesälomareissu Lappiin

    Mentiin yksi kesä asuntoautolla Inariin, josta muistoksi hankittiin meille Inari-tekstillä varustetut t-paidat. Menin sitten heti kesäloman jälkeen kouluun se Inari-paita päällä, koska olihan se reissu itikoista huolimatta ollut muuten ikimuistoinen. Paitsi että ei olisi kannattanut, koska heti...
  19. Skeletor

    Huutista Makkachinille!

    Päivitteli ääneen, että miksei vesi kiehu liedellä niin ei ollut laittanut liettä päälle! Ha ha, miten höpsöä!
  20. Skeletor

    Naukusaukon on parasta pitää porsaan jauhelihasta, tai muuten..

    1,8 kiloa ruokaa hintaan 4,28 euroa menee hukkaan (ei sille sudelle).
Ylös Pohja