Hakutulokset

  1. Skeletor

    En tajua, miksi poistaa nimimerkkinsä kun tulee vastoinkäymisiä

    Tosi fiksuthan vaihtavat vaan nimimerkkiä..
  2. Skeletor

    Mitä Pipsa Possu tarkoitti tällä?

    "Herra Härkä pitää posliinista." ???
  3. Skeletor

    Jos olisit vastaus, mikä vastaus olisit?

    Otsikko kertoo kaiken oleellisen.
  4. Skeletor

    Miksi ihmiset aina rähisevät humalassa

    Snif snif..ei yhtään kivaa..snif..
  5. Skeletor

    Nautin suuresti lehdistön käyttämistä termeistä ja vertailuista

    Esimerkiksi aina vähätellään sitä, paljonko Suomessa on asioiden harrastajia muihin maihin verrattuna absoluuttisesti vaikka suhteellinen laskentatapa olisi oikein. Aina vertaillaan lukuja Suomessa on aina "vain" verrattuna Saksaan, Yhdysvaltoihin tai Ruotsiin asioiden tekijöitä, jokainen maista...
  6. Skeletor

    Hyi a*koholia nauttivat ihmiset

    Heti, kun vähänkin on pidempi vapaa ihmisillä niin pitää r*ypätä hyi olkoon.. miten halveksunkaan..
  7. Skeletor

    Vara-Ankka 27

    Piti tehdä tämä jo aiemmin, mutta koska syyt huoh hoih.. ja alunperin oli toinen pohja, mutta olen laiska niin kierrätän vanhaa (joka sopi ihan hyvin ideaan). @hillasuo @annimetall @KäveleväNakki @eipitsaa @Tulisydän
  8. Skeletor

    Tsemppiruoaksi shrimppii

    Chomps slurbs
  9. Skeletor

    Paavo Pesusieni asuu veden alla ananaksessa, mutta minkä ansiosta?

    No JIHADIN tietty, mikä muu selittäisi puhuvan pesusienen, joka käyttää kravattia ananastalossa merenpohjassa, kuin pyhä uskonsota?
  10. Skeletor

    Olisipa maitoa snif snif

    Tekisin @Makkachin'ille aamiaiseksi pannareita..snif..
  11. Skeletor

    Hirveää, kun ihmiset aina olettavat pahinta

    Ettei kukaan ikinä voisi tarkoittaa tai tehdä hyvää.. snif snif.. snif..
  12. Skeletor

    Naton jäsen minusta tänään tuli

    Ensin minut kutistettiin kutistussäteellä ja sitten ommeltiin kiinni siskoni aviomieheen, jonka toisen käden virkaa nyt toimitan!
  13. Skeletor

    Mikä pääministeristä on parasta lumessa?

    Puuterin käyttö helppoa vastasataneessa lumessa.
  14. Skeletor

    Oulu on täynnä kulttuurin henkilöitä

    Selvästi monella on sama hakukonehistoria kuin @HARAMBE'lla, eli interracial gay sex.
  15. Skeletor

    Ostettiin virpojia varten pari pussillista suklaamunia

    Tulos: kukaan ei käynyt ovella ja nyt heitetään sitten roskiin.. kiitos Jeebus tästäkin..
  16. Skeletor

    Postissa luullaan, että meidän sukunimi on Voima

    Kun lähetin siskontyttärelleni syntymäpäiväkortin, niin laitoin siihen terveiset: "Skeletor, Makkachin ja Max Voima", eli siitä saa käsityksen että olisimme Voiman perhe ja totisesti lastamme kiusaavia vanhempia.
  17. Skeletor

    Tässä keskustelussa aion tulla tsemp tsämpiksi tsemppaamalla

    Tsemppii kaikille t. tsemp-tsämp Skeletor
  18. Skeletor

    Vuosi avioliittoa takana ja ihanaa on ollut

    Tui tui @Makkachin
Ylös Pohja