Kun kävelen Oulun keskustassa pyllyltä haisevien spurgujen ohitse. Jos olisi myös vieno siemennesteen haju niissä äijissä, niin olisin aina varma siitä että demiesten miitti on Oulussa..
..istuin nojatuolissa avoimen ikkunan ääressä, kun lepakko lensi sisään ja silloin keksin sen, minkä ottaisin nimekseni ja teemakseni! Olisin.
..Avoimien ikkunoiden mies!
Kuva todistaa kaiken, että minä ja Max Voima olemme todellisia pirtelömaistereita, mutta @Makkachin huijari, joka ei jaksa kunnolla edes yhtä pirtelöä kuten me AIDOT pirtelösuut: