Hakutulokset

  1. Skeletor

    Mikä on maailman englanninkielisten päiväuni pääkaupunki?

    Napoli tietty.
  2. Skeletor

    Tänään tehdäänkin ruokaa eläimestä, jonka päältä vahingossa ajoin autolla

    Siihen liittyen, tarvitseeko kukaan vähän kärsinyttä polkupyörää?
  3. Skeletor

    Nyt Hemingwaysiin

    Oi ei, kompastelin portsarin edessä!
  4. Skeletor

    Tämän viestin jälkeen vielä neljä viestiä

    Jännitys nousee mitä keksinkään..
  5. Skeletor

    Muistan, kun aloitimme liiketoiminnan HARAMBEn kanssa

    @HARAMBE sanoi minulle "Skeletor, kuvittele halleja!" kun olimme eräällä tyhjällä tontilla Vuosaaressa. Siitä se idea sitten lähti..
  6. Skeletor

    Vara-Ankka 20

  7. Skeletor

    Vara-Ankka 19

  8. Skeletor

    Uuden markan setelit!

    Olen tehnyt tämän keskustelun aiemminkin, mutta otetaan uusiksi! Eli ketä tai mitä ottaisitte markan seteleihin, jos euro romahtaisi? Käytetään tällä kertaa euron määriä, ettei sotketa infaaltiota! 5 mk 10 mk 20 mk 50 mk 100 mk 200 mk 500 mk
  9. Skeletor

    Mikä sen aikaisemman murrekeskusteluni poiston syy oli?

    Eikö täällä saakaan puhua murteilla?
  10. Skeletor

    Nyäm,,puhuvame mureta

    Mie oonjo vamane ha xa riijjaan serkua
  11. Skeletor

    Nyt puhuu Skeletor!

    En sano mitään!
  12. Skeletor

    Tässä keskustelussa kansainomaistamme termejä

    Runkku = ärsyttävä ihminen Runkkari = vähäjärkinen runkku Hortonomi = kukka-autisti Ammattikorkeakoulu = leikkikoulu heikkolahjaiselle väestönosalle Väestönosa = sana, jonka lukutaidottamat katsovat sanakirjasta tai tästä keskustelusta Raitiotie = pieni juna keskellä katua Maikkari =...
  13. Skeletor

    Huutikset Makkachinin "Mr. Tokmanni"-imitaatiolle

    Oli kyllä..huh heijakkaa huono..
  14. Skeletor

    Menen tänään ***** ****** ***** kertokaa parhaimmat ***** ***** *****

    Kun aloitan matkani muualle Yhdysvaltaihin ***** ***** ******.
  15. Skeletor

    Onneksi kohta on lauantai-ilta

    Voi lähteä taas patikoimaan maanjäristys- ja tulivuorivyöhykkeelle, joka on poliittisesti epävakaa. Lauantai-illasta maanantaiaamuun on turvallisinta liikkua ja olla.
  16. Skeletor

    Miksi ***** oli *****?

    Koska *****! Hah hah!
  17. Skeletor

    Vielä 99 viestiä

    Tai tätä kirjoittaessani olisi sata viestiä..
  18. Skeletor

    Piri pintaan juomat

    Ja vauhdilla viivalle!
Ylös Pohja